LÜKTETÉSED • Batarita
Batarita LÜKTETÉSED című, abszurditással és erotikával átszőtt legújabb szólója Tokióban került bemutatásra, majd Shanghaiban vendégszerepelt, nyert díjat és Koreában turnézott a magyarországi bemutató előtt.
Batarita LÜKTETÉSED című, abszurditással és erotikával átszőtt legújabb szólója Tokióban került bemutatásra, majd Shanghaiban vendégszerepelt, nyert díjat és Koreában turnézott a magyarországi bemutató előtt.
Egy múltbeli eseményre kerestél. Kérjük, válogass aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2020. szeptember 22. kedd, 19:30
Batarita LÜKTETÉSED című, abszurditással és erotikával átszőtt legújabb szólója Tokióban került bemutatásra, majd Shanghaiban vendégszerepelt, nyert díjat és Koreában turnézott a magyarországi bemutató előtt.
“Folyik a méz a véremből. Elvágott ösztönök.
Hazudj még nekem!
Nincs korlát. Repülök a mélység bizonyosságába.”
Batarita
Díj: Dance Stages Shanghai Dance Festival – Shanghai, Kína
További előadások:
2018.szeptember 26-28., 2nd Dance Stages Shanghai Dance Festival - Shanghai, Kína
2019.április 6., Nemzeti Táncszínház - Budapest
2019.június 1., International ComicDance Festival - Jeju, Korea
2019.október 12., Busan International Dance Market - Busan, Korea
A koreográfus munkái Magyarországon, egyedi módon, szorosan kapcsolódnak az ázsiai kultúrához, azon belül a butoh filozófiájához. Alkotásai során arra törekszik, hogy az Ázsiában szerzett tapasztalatait beépítse a magyarországi munkáiba, az itthoni impulzusokkal pedig átszője a kinti munkáit. Darabjai ettől izgalmasak, és ez teszi lehetővé, hogy az előadásai mindenhol befogadhatóak legyenek és elindítsák a kultúrák közötti kapcsolatteremtést.
Batarita a Magyar Táncművészeti Főiskolakoreográfus szakán végzett, a lengyelországi Kaliszban megrendezett XI. Nemzetközi Kortárs Táncfesztiválon elnyerte a legjobb koreográfusnak járó I. díjat, majd sorra kapta meg a legjelentősebb nemzetközi, kultúrával foglalkozó szervezetek - Asia-Europe Alapítvány(Thaiföld), DanceWeb (Ausztria),Japán Alapítvány (Japán), CPI-SIDance(Dél-Korea), Royaumont Alapítvány (Franciaország) - alkotói ösztöndíjait. 2006-ban, Bangkokban meghívott vendégművésze volt a thai király születésnapjára rendezett ünnepségnek. Itthon 2004-től a Nemzeti Táncszínház ad otthont a bemutatóinak.
2001-től rendszeresen koreografál, tanít, szóló és koprodukciós alkotásaival jelen van külföldön, a következő országokban: Japán, Dél-Korea, Thaiföld, Szingapúr, Kína, Ecuador, Mexikó, USA, Franciaország, Németország, Svédország, Svájc, Ausztria, Románia, Bulgária, Szerbia, Szlovákia, Lengyelország,Csehország, Macedónia.
Legjelentősebb koprodukciós alkotásait Ko MUROBUSHI-val (2010.-Párizs, 2011.-Budapest, Krakkó, Pozsony) és Yoshito OHNO-val (2008.-Tokió, 2009., 2011.-Budapest) hozta létre.
2009-ben rendezőként debütált és a mai napig egyetlen a kortárs tánc koreográfusai között, aki 3 operát rendezett a Magyar Állami Operaházban.
Időnként prózai színészként tűnik fel Dél-Korea színházaiban és művészfilmek színésznőjeként Romániában és Magyarországon.
2016-ban megrendezte első filmjét.
Hét évig a Liszt Ferenc Zeneművészeti Egyetem, majd egy-egy szemeszterre a Dance Centre School of Performing Arts Bangkok nemzetközi tánciskola és a Színház és Filmművészeti Egyetem tanára és vendégprofesszora volt.
2012-től a Yokohama Dance Collection koreográfusverseny, majd 2015-től a Masdanza speciális zsűrijének is tagja.
2009-ben megalapította és azóta igazgatója a „BODY.RADICAL” Nemzetközi Előadóművészeti Biennálé programjainak Magyarországon és Kelet-Európában.
2013-ban, életművéért, a„Párhuzamos kultúráért” díjat kapta meg a Mediawave Alapítványtól.
Koreográfia, tánc, látvány: Batarita
Zene: Xrc Kovács Balázs
Jelmez: Hornyák Isty, Batarita
Külön köszönet: Pintér Gábor
Tizenkét embernek kell döntenie egy ember sorsáról: bűnös vagy nem bűnös. De hogyan hozhat egyhangú döntést, hogyan találhatja meg a közös nevezőt egy teljesen különböző emberekből álló társaság, akik még a szavak jelentésében sem tudnak megegyezni egymással?
Tasnádi IstvánA fajok eredete Nézőművészeti Kft. A színészek improvizációinak felhasználásával írta: Tasnádi István
Szophoklész: Oidipusz király című drámája nyomán írta: Pintér Béla
Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan…
Fischer Ádám több mint fél évszázada kezdődött karmesteri pályája sokféle szálon kapcsolódik hazájához: a Rádiózenekar, az Operaház, a Müpa, az…
A történet két szélhámosról szól: Lawrence úriember, akiről könnyen elhisszük, hogy nemesi sarj, egy száműzött uralkodó; Freddy Benson azonban kisstílű.…
Ebben a rovatban a rendszer által válogatott népszerű programokat ajánlunk. Közöttük fizetett hirdetések is lehetnek.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsd össze a kosarad újra!