Desdemonium - IN-PACT - Ambíció Tehetségprogram
Könnyebb feladni magunkat és mások alapvetései szerint élni életünket, vagy megéri küzdeni az identitásunkért?
English-friendly performance
Könnyebb feladni magunkat és mások alapvetései szerint élni életünket, vagy megéri küzdeni az identitásunkért?
English-friendly performance
Egy múltbeli eseményre kerestél. Kérjük, válogass aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Utolsó előadás dátuma: 2019. január 19. szombat, 19:00
Könnyebb feladni magunkat és mások alapvetései szerint élni életünket, vagy megéri küzdeni az identitásunkért? Vajon honnan tudjuk, hogy megtaláltuk azt és nem illúzióban ringatva éljük mindennapjainkat? Tényleg a saját értékrendszerünk szerint élünk, vagy nem is tudatosul bennünk, hogy mások életéhez alakítjuk a miénket?
Rendhagyó összetételű előadói duó, Kertész Mónika operaénekes és Halász Gábor táncos-koreográfus állt össze első interdiszciplináris előadásuk megalkotására, az IN-PACT társulat alapítóiként. Rossini Othello című operájából Desdemona karakterét ragadják ki, majd illesztik be a mai korba, mai felfogások közé. Desdemona kiszolgáltatott helyzetén keresztül mutatják be az identitásvesztés, és –nélküliség, az egymástól való függőség állapotát, annak érzelmi folyamatát. E karaktert elsősorban Othello feleségeként definiálják, személyiségét az őt körülvevő férfiak alakítják. Életét és sorsát is ők határozzák meg; ők emelik fel, vagy épp ők azok, akik kihúzzák a szőnyeget a lába alól. A darab ezúttal Desdemona szemszögéből és az előbb említett viszonyrendszer vizsgálatából épül fel.
Alkotók/Előadók: Kertész Mónika, Halász Gábor
Közreműködik: Kriesch Barbara - hárfa
Elektronikus zene: Halász Gábor
Zenei részletek: Rossini, Gasparini
Az előadás 48 perces.
12 éves kortól ajánlott.
Külön köszönet: SÍN Kulturális Központ, Bakelit Multi Art Center
Az IN-PACT (Interdisciplinary Performing Arts Collective) létrehozói, Kertész Mónika operaénekes és Halász Gábor táncművész-koreográfus, visszanyúlva a klasszikus kultúra gyökereihez, megteremtik az átjárást, összefonódást és fúziót az egymástól eltávolodott és jelen korunk előadóművészeti ágai között. Az IN-PACT azzal a céllal jött létre, hogy különböző műfajokat egyesítsen, melyek kiegészítik és támogatják egymást az előadói térben, hogy valami teljesen újat hozhassanak létre. Ezzel minél szélesebb érdeklődési körű közönséget szeretnének megérinteni. A produkciókban komoly-, kortárs és elektronikus zene, élő énekhang, beszédhang, tánc-, mozgás- és színházművészet, illetve digitális audiovizuális művészet jelenik meg. A művészek célja többek között saját korlátaik feloldása, a megszokott előadó-, és alkotóművészi közegből való kilépés és a különbözőségek közötti párbeszéd. Inspiratív és támogató szféra létrehozásával közösségi alkotási folyamat zajlik, címkék nélküli, és műfaji meghatározásokat kerülő produkciók létrehozására törekedve.
Az előadás a Bethlen Téri Színház Ambíció tehetség programjának támogatásával kerül bemutatásra.
A programban fiatal, ambiciózus alkotók vagy alkotócsapatok kapnak lehetőséget új előadás bemutatására, műfaji megkötés nélkül. A sorozat célja, hogy elsődlegesen azok az alkotók mutatkozhassanak be, akiknek más lehetősége nem, vagy csak korlátozottan adódik. A 2018-2019-es évadban a színház a legkülönfélébb műfajú Ambíció előadásokat tűzi műsorra, amelyek közt lesz tánc, próza, kortárs opera és összművészeti alkotás is.
A kubai mulatók forró, szivarfüstös éjszakáinak sztárja, a kubai nép elsőszámú kedvence, a HABANA SOCIAL CLUB zenekar a 2024-es világkörüli utolsó turnéjára kiegészült a világhírű Tropicana Club szólótáncosaival és így egy különleges műsorral várja mindazokat, akik egy igazi karibi élményre vágynak.
1958, nyara – Éktelen drága gyémántot hoznak a Minneapolis City Bankba. Egy notórius fegyenc megszökteti magát, hogy lecsapjon a kőre, közben beszáll mellé a kretén haverja, a szélhámos csaja, meg egy... karbantartó. Elcserélt személyazonosságok, titkolt tervek, szerelmi háromszögek, és egy város, ahol lassan a díszpolgár is gengszter. Ludwig herceg gyémántja pedig csak arra vár, hogy valaki, végre, lopja már el.
Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan…
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. 2014-es…
a Kultúrbrigád és az Átrium előadása
Ebben a rovatban a rendszer által válogatott népszerű programokat ajánlunk. Közöttük fizetett hirdetések is lehetnek.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsd össze a kosarad újra!