
Patrick Süskind: A NAGYBŐGŐ – monodráma KLEM VIKTOR előadásában
A nagybőgő egy közvetlen beszélgetés a zenész és a néző között.
A nagybőgő egy közvetlen beszélgetés a zenész és a néző között.
PATRICK SÜSKIND: A NAGYBŐGŐ – MONODRÁMA KLEM VIKTOR ELŐADÁSÁBAN
„Létezhet zenekar prímhegedű nélkül, fúvósok nélkül, rézfúvósok, üstdob nélkül, de nem létezhet zenekar nagybőgő nélkül.”
A nagybőgős őszintén vall az életéről, szerelméről, a zenéhez, társadalomhoz fűződő viszonyáról, gyengeségeiről, vagy éppen játszik a hangszerén.
Klem Viktor a következőképpen foglalta össze, miről szól számára A nagybőgő: “Választott eszközünk, mellyel alkotni és életben maradni kívánunk, hozott képességeink avagy tehetségünk, s a kialakított életterünk, melyben szabadságunk lehetőségét reméltük: saját börtönünkké válhat. Ennek felismerése és megélése, s a mindezen való továbblépés állandó problémánk, nem életkori sajátosság. A nagybőgős ismeri saját határait, elfogadta a neki jutott szerepet, de megőrzi a vágyát, miszerint egyszer nagyot ordít a zenekari árokban s akkor, ha csak egyetlen másodpercre is, végre mindenki egyedül őrá figyel majd.”
Majoros néni időtlen idők óta ül a Városmajor egyik padján. Nála jobban senki sem ismeri a környéken élő vagy dolgozó…
Varázslatos nyáresték a dunakeszi Katonadombon! A Dunakeszi Teátrum Dunai Nyár programsorozata szeretettel várja a kultúrakedvelő közönséget!
A Magyar Állami Népi Együttes előadása a száz évvel ezelőtti trianoni békediktátum emlékezete jegyében készült.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!