Program


Értékesítők Napja 3.0

Értékesítők Napja 3.0

A neves előadók olyan információkat, tapasztalatokat és tanácsokat osztanak meg a szakma fejlődni akaró képviselőivel, amelyek jelenleg a leghatékonyabban működő módszerek!
Tegye magát szabaddá, fejlessze képességeit!
Biztos lehet benne, hogy ez a nap százszorosan megtérül!  több...

Nincs aktuális előadás

Egy múltbeli eseményre kerestél. Kérjük, válogass aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Utolsó előadás dátuma: 2016. október 27. csütörtök, 9:00

Hasznos információk, az inspiráció, a gyakorlati fogások, vagy új eszközök, lehetőségek és együttműködések érdekelnek? – ITT MEG FOGOD TALÁLNI!

Megérdemled ezt a napot! Ez nem egy átlagos konferencia lesz, hanem az értékesítési szakma találkozója, ahol igazi feltöltődést, megbecsülést és figyelmet kapsz.

Még nem voltál az Értékesítők Napján?

Akkor itt a pillanat, amikor egy napon, egy helyen találkozik az értékesítési szakma legjava. Legyél ott, amikor a munkájukat komolyan vevő értékesítők, - tanácsadók, - értékesítési vezetők, - vállalkozók és cégvezetők, - sales támogatók, - sales trénerek, - szakmai kiállítók és leendő stratégiai partnerek találkoznak.

Szívd magadba az energiát, töltődj fel! Többszáz sales-es lélegzik és fejlődik itt együtt. Hidd el, ez garantáltan felturbózza a lelkesedésedet. Ez az energia hónapokig hatással lesz majd a teljesítményedre.

A valaha volt legjobb Értékesítők Napjára készülhetsz. Meghallgattuk az ÉN 1.0 és ÉN 2.0 résztvevőinek igényeit, és ennek megfelelően alakítottuk a rendezvényt az értékesítési szakma ünnepnapjává.

Már voltál Értékesítők Napján?

Akkor pontosan tudod, hogy hová invitálunk. Garantáltan minőséget kapsz, mint eddig - de azt mérlegeled, vajon miben fejlődött az ÉN 3.0 az előzőekhez képest?

Sokat dolgoztunk ezen.
Fontos a véleményed! Köszönjük a visszajelzéseidet. Erre építkeztünk, erre alapoztuk a 3.0-t, ezért kértük eddig is minden Értékesítők Napján, hogy oszd meg velünk az észrevételeidet. Egyre nagyobb értéket akarunk adni számodra. Egyrészt ez a küldetésünk, másrészt ezzel is példát mutatunk az új, érték alapú sales generációnak, akiért felelősséggel tartozunk.

Vegyük sorra, miben leszünk MOST még jobbak:
• mélyebb szakmai tartalom, gyakorlatiasabb témák
• több szakmai kiállító, új sales támogató eszközök
• kedvezményes helyszíni ajánlatok

A résztvevők visszajelzései igazolják, hogy már az ÉN 2.0-n is számos új ötletünk, kezdeményezésünk volt, ami működött - ezt mutatja a 97%-os közönség elégedettség, a 30 kiállító és a közel 500 résztvevő.

NEM TITOK, az ÉN 3.0-ra még több energiát fordítunk!

Biztosra veheted, hogy az eddigi legjobb Értékesítők Napján fogsz részt venni. Fontos vagy nekünk, és hisszük, hogy számodra is értéket képviselünk, ezért mindent beleadunk. Tarts velünk újra!

09:00 – 09:15  Tonk Emil: Az értékesítési szakma kihívásai 2017-re

Az ügyfelek csak nagyon ritkán kopogtatnak be az ajtódon. A leendő ügyfelek már nem hisznek a tökéletesen felépített sales prezentációknak. Széleskörűen tájékozottak, fel vannak vértezve a kifogások arzenáljával. Az értékesítési szakma egyre nehezebb tereppé válik. Mégis van kiút – de nem úgy, mint tegnap.

* Készülj fel az új kihívásokra

* Válts szemléletet – ne vadássz!

* Építs ki működő kapcsolatokat

Gyere és ismerd meg azt a teljesen új szemléletet, ügyfélszerzési stratégiát, amit a legsikeresebb értékesítők már alkalmaznak, és ami fenntarthatóan magas jutalékot eredményez számodra
… ezt látnod és hallanod kell!

09.15 – 09.40  Egerszegi Krisztián: Tűzoltás helyett értékesítsünk hatékonyan

Customer Relationship Mentality:

Az értékesítés kihívásai, hogy lehet versenyelőnyt szerezni a hatékony, rendszerben működő értékesítéssel?

Értékesítési mátrix bemutatása: hogy tehetjük átláthatóvá az értékesítésünket és hogy tudjuk megelőzni, hogy az “értékesítési fekete lyuk” elnyelje a bevételünket? Mi az a CRM, hogy működik hatékonyabban a cégem, hogy lesz átlátható és eredményesebb az értékesítésem tőle?

09.40 – 10.30  Máthé Albert Eduárd: A bejutás, avagy hogyan érd el, hogy a nagy cégek Veled akarjanak tárgyalni?

Vajon mit tudnak azok az értékesítők, akiket a nagy cégek fontos emberei készséggel fogadnak a megbeszélésekre?  Hogyan lehet, hogy amíg egyes értékesítők azzal kínlódnak, hogy hideghívásokkal túljussanak a „portán“, addig mások szabadon ki-be járhatnak a fontos emberekhez? Vajon miért van az, hogy vannak értékesítők, akik kénytelenek főként csak a kedvezményekről beszélni, miközben vannak olyanok is, akik értékekről és üzleti modellekről beszélgetnek az ügyfelekkel?

* A vállalati döntéshozatal pszichológiája

* Mi motiválja a döntéshozókat?

* Hogyan nyerd el a fontos emberek támogatását?

* Hogyan építs fel egy sikeres bejutási kampányt?

* A bejutási korlátok elhárítása

* Hogyan törd át a PREFERÁLT BESZÁLLÍTÓI LISTÁT?

Albert előadásában nem elméleteket fogsz hallani, hanem olyan értékesítési technikákat, stratégiai gondolkodásmódot fogsz megtanulni, amely garantáltan működik a gyakorlatban is.

10.50 – 11.40   Szőke Róbert: Bizalmi termékek értékesítése

Az üzletkötés pillanatában nem látható, megfoghatatlan szolgáltatások, mint: biztosítás és befektetés értékesítése, ügyvédi, könyvelői, adószakértői, vagy bármilyen tanácsadói szolgáltatások olyan üzletkötési technikákat igényelnek, amelyek a bizalom gyors és hatékony kialakításán alapulnak. Kíváncsi vagy, hogyan hass az ügyfeleid tudatalattijára és válj számára egy megbízható, követendő baráttá, szövetségessé?

* Hogyan építsd fel a hitelességedet rövid idő alatt?

* Milyen kérdésekkel irányíthatod az ügyfeledet?

* Hogyan kapcsold magadhoz az ügyfeled tudatalattiját?

* Melyek azok a mondatok, amelyekkel biztosan növelheted az eladásaidat?

* Miért és hogyan kell másként eladnod egy hölgy és egy férfi ügyfelednek?

* Hogyan tudsz könnyedén kialakítani egy stabil ügyfélkört?

A hallottak garantáltan megújítják majd az emberi kapcsolataidat és több üzleti sikert hoznak számodra. Gyorsan és hatékonyan akarsz bizalmat építeni? Azt szeretnéd, hogy az ügyfeleid csatlakozzanak hozzád és hosszú évekre hűséges partnereid legyenek? Akkor ezt ne hagyd ki…

11.50 – 12.40    Nagy Gabi és Nagyernyei Gyula:  A személyiségjegyek hatása

Hallottál már az enneagramról, DISC-ről, vagy a vérmérsékletről? Akár ismerősek Neked ezek a témák, akár nem – garantáltan nagyon hasznosnak fogod találni a személyiségjegyek gyakorlati alkalmazását az értékesítésben. Izgalmas, ahogyan kirajzolódnak majd előtted az ügyfeleid személyiségjegyei, amelyek alapján sokkal könnyebben fogsz tudni rájuk hatni, a nyelvükön beszélni.

* Hogyan működnek a személyiség alapú rendszerek?

* Milyen személyiségtípusok a leggyakoribbak hazánkban?

* Hogyan derítsd ki gyorsan, hogy az ügyfeled milyen személyiségtípus?

* Hogyan tudsz hatni ezekre a típusokra?

Ismered az egyes ügyfeleid személyiségjegyeit? Tudod, mik a hívószavaik? A homlokodra fogsz csapni – hogyan kell a saját nyelvén szólni hozzá. Egy csapásra egyszerűvé válik az, amin lehet, hogy már hetek óta rágódsz. Ez csak a kezdet – ha kinyitod ezt a kaput, és fejleszted ezirányú képességeidet, pillanatok alatt a legjobbak között találod majd magad…

13.50 – 14.40   Bölcsföldi László: Hitelesség és saját hang, avagy a tartós bizalomteremtés alapkövei

Az értékesítésben a hitelesség kulcskérdés. De hogyan alakul ki a hitelesség? Milyen alapokra épül és hogyan lehet előrelépni a hitelesség kérdésében? Mi az a belső hang, és hogyan függ össze a tartós bizalommal? Fontos témakör ez, mert ha a helyére kerülnek ezek a kérdések, akkor biztos alapra gyorsabban építhetsz zseniális ügyfélkört.

* Mi a hitelesség négy alapköve?

* Hogyan találd meg a saját hangodat?

* Hogyan építs tartós bizalmi kapcsolatokat?

* Mi a titka a stabil ügyfélkörnek?

Vannak, akiknek a „jó” megfelel. De a legtöbben ennél többet akarunk. Van bennünk valami, ami arra késztet, hogy a jónál jobbak legyünk. A kiválóságra törekszünk! A FranklinCovey küldetése és szenvedélye, hogy az emberi és a szervezeti kiválóságot lehetővé tegye mindenhol.

14.40 – 15.30   Nagy György: Az eredményes ügyféltárgyalás, avagy hogyan alakíts ki nyer-nyer szituációt

Kulcskérdés számodra az ügyfelekkel való tárgyalás? Javítani szerednéd az eredményességedet? Érdekel, hogy mi a titka a nagyszerűen tárgyaló értékesítőknek? Milyen készségeik, technikáik és titkaik vannak?

* Mitől lesz egy megállapodás “jó üzlet”?

* Milyen készségeidet kell fejlesztened, hogy egyre eredményesebben tárgyalj?

* Hogyan építsd fel az ügyféltárgyalásaidat?

* Azonnal használható technikák

A tárgyalás képessége az egyik legfontosabb alkalmassági mutatód, amely szükséges a céljaid eléréséhez. Legyél képes rátalálni a valódi “nyertes-nyertes” megoldásra. Erősítsd az üzleti kapcsolataidat, tárgyalj jobban, mint mások. A jó tárgyalási készség nem csak több üzletet hoz, hanem profitot emel és árrést tágít, valamint igazi versenyelőnyt is biztosít – jelentősen emeli a piaci értékedet.

16.00 – 16.55    Wolf Gábor: A szupersztár értékesítők titka: egy csipet marketing

Szabadulj meg a hideghívásoktól, a telefonlecsapós visszautasítóktól, a nyögvenyelős találkozóktól, az erőltetett utánkövető telefonhívásoktól és e-mailektől! Mostantól értékesítőként csak olyan ügyfelekhez sasszézol be, aki már vásárolni AKAR tőled, akit a marketing már kvalifikált és “felpuhított”, és Te csak lezársz, lezársz, lezársz és rekord jutalékot söpörsz be. Ha nem vagy született értékesítő, megmutatjuk, hamarosan hogyan fogod őket túlszárnyalni.

 16.55 – 17.00   TONK EMIL: Zárszó


BÓNUSZ ELŐADÁS – aki még bírja…

17.15 – 18.00    EGERSZEGI KRISZTIÁN:Eredményes értékesítés a gyakorlatban (Workshop)

Ajánlatunk


Kukorica Jancsi és Iluska megindító szerelmi története, a csodás, magyar népmesei motívumokban bővelkedő daljáték, mely híven követi az eredeti művet - és amely több mint száz éve visszatérő sikerdarabja a hazai és határon túli színpadoknak -, negyven év után ismét látható lesz a Budapesti Operettszínházban.

Van a Bajza utca sarkán egy kis palota. A józsefvárosi Nagytemplom utcai bérházban pedig izgatott a készülődés. Pünkösdi Kató színinövendék a Csókos asszony címszerepét játssza. Ünneplik őt meg eljegyzését Dorozsmay Pista zeneszerzővel. A vőlegény azonban átmulatja az éjszakát, zálogba csapja a jegygyűrűket, és megszökik Rica Macával. A botrányos megcsalatás után érkezik Tarpataky báró, a híres mecénás. Katónak pedig dönteni kell: palota és gazdagság, csillogással kecsegtető siker vagy a szegényes bérházban eltöltött élet boldogságra vágyakozva. Zerkovitz Béla egyik legnépszerűbb, örökzöld, operettje csupa humor, szenvedély, szerelem, színház a békebeli Pestről, amikor olyan slágerek csendülnek fel többek között, mint az Asszonykám, adj egy kis kimenőt, az Éjjel az omnibusz tetején, a Gyere, te nímand, a Mi, muzsikus lelkek, valamint a műfaj és a darab emblematikus dala, a Van a Bajza utca sarkán... kezdetű sláger.

Kövess minket!


További ajánlataink


Szeretetkert - Kultúrkúria

Klebelsberg Kultúrkúria

Szeretetkert a Klebelsberg Kultúrkúriában 04.27-én Schell Judittal, Mészáros Mátéval és Dr. Piczkó Katalinnal.

Carmen

Budapesti Operettszínház

Frank Wildhorn musicalje és Homonnay Zsolt rendezése a nő örök, csábító szenvedélyességét, a férfi és a nő ösztönös és csillapíthatatlan…

Gaetano Donizetti AZ EZRED LÁNYA Vígopera két felvonásban, prózai jelenetekkel, francia és magyar nyelven, magyar, angol és francia felirattal

Hirdetési információ

Ebben a rovatban a rendszer által válogatott népszerű programokat ajánlunk. Közöttük fizetett hirdetések is lehetnek.

Ajándékozz jegy.hu
ajándékutalványt!

Az ajándékutalvány a Jegy.hu rendszerében használható fel az elérhető programokra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor.

Kultúrát otthonról
online.jegy.hu

Élvezd otthonod kényelméből az online streaming kínálatunkat!

Hírlevél feliratkozás

Értesülj hírlevelünkből a legnépszerűbb programokról!

Figyelem! A vásárlási időkorlát hamarosan lejár!
becsült lejárati idő:
00:00

tétel a kosárban

összesen:


Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsd össze a kosarad újra!