21/22 Az élet alássan 4/3
Ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
Ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
Egy múltbeli eseményre kerestél. Kérjük, válogass aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Mi történik, ha...? Ha egy olyan zenekar, ami akusztikus formában, tartalmas szöveggel és még hegedűvel is tolja a rockot, egyszer csak összetalálkozik az irodalom félárnyékban élő szórakoztató, játékos arcával; aztán egy fiatal, az újszerűre fogékony, kísérletezőkedvű színházi társulattal és csak úgy, a közös játék kedvéért, szeretetből alkotni kezdenek.
Szóval, hogy mi történik ilyenkor? A műfaji keretek szétfeszülnek, átrajzolódnak, összeolvadnak és születik valami meghatározhatatlanul, új dolog.
Akkor ez egy akusztikus rockkoncert? Hát... majdnem - de nem! Valami irodalomi...? Részben... de nem az, amit az iskolában tanítanak. Színház lesz? Igen! - de formabontó módon.
...mert AZ ÉLET kérem ALÁSSAN már csak ilyen: játék, különleges elemek játékos parafrázisa. Nem csak érteni, "érezni kell és nagyot harapni, egyszer | Élni legalább, játék..."
A Diabolus In Musica és a Zenthe Ferenc Színház közös produkciója.
szereplők:
Diabolus In Musica:
Vörös András | ének
Bokodi Bálint | ének, hegedű
Korpos Lajos | gitár
Nagy-Miklós Péter | gitár
Erdélyi Gábor (T. Pataki Emlékgyűrűs és Zenthe-díjas)
Hege Veronika (egyetemi hallgató)
Móczár Bence (egyetemi hallgató)
alkotók:
rendező | Susán Ferenc (Vastaps-díjas, T. Pataki Emlékgyűrűs)
dramaturg | Sándor Zoltán (Balassi-díjas)
vizuálgrafika | Magyar Bálint, Szalkai Péter
rendezőasszisztens | Tóth Réka
A boldogságot, a szerelmet, a szeretetet széles e világon, számtalan kalandon keresztül hajszoló, a végső békét azonban mégiscsak kedvese karjai között meglelő Peer Gynt a 19. századi drámairodalom egyik legösszetettebb alakja. A darab színrevitele és befogadása mindig kivételes erőpróba a rendező és néző számára egyaránt.
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. De ha muszáj másnak mutatnod magad, mint aki vagy? Hit, remény, szeretet, munka, család, haza, tegnap, ma, holnap, én, te – és ketten együtt.
JOHANNES BRAHMS: Változatok egy Haydn-témára, op. 56 RICHARD STRAUSS: d-moll burleszk zongorára és zenekarra *** HECTOR BERLIOZ: Rómeó és Júlia, op. 17 – zenekari részletek (Szerelmi jelenet, Mab királynő-scherzo, A magányos Rómeó, Báli jelenet)
A Jó estét nyár, jó estét szerelem a magyar zenés színházi irodalom egyik legkülönlegesebb, egyben legsikeresebb darabja. Ősbemutatója óta igazi…
A West End-szupersztár, Bradley Jaden Trieszt, New York és London után júniusban a Margitszigeti Szabadtéri Színpadon ad egyedülálló koncertet.
Isten eljön hozzánk, mert nagyon sok mondanivalója van. Megosztja gondolatait az elmúlt néhány tízezer év történéseiről és tapasztalatairól, válaszol az…
Ebben a rovatban a rendszer által válogatott népszerű programokat ajánlunk. Közöttük fizetett hirdetések is lehetnek.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsd össze a kosarad újra!