A szolgáltató
Jegyértékesítés esetén a Szolgáltató a Rendezvény szervezőjének nevében jár el. A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény illetve rendezvény leírásánál megtalálható.
A Szolgáltató minden munkanapon 9-től 20 óráig, munkaszüneti és ünnepnapokon 10-től 19 óráig ügyfélszolgálatot működtet. A panaszok elintézése a tapasztalatok szerint leggyorsabban a chat alkalmazáson keresztül történik meg, amely a Jegy.hu bármely oldaláról elérhető. Amennyiben a chat funkciót nem tudja, vagy nem kívánja használni, úgy panaszát eljuttathatja az ügyfélszolgálathoz az interticket@interticket.hu e-mail címen keresztül is. (Kérjük kizárólag streaming vagy video esemény esetén használja az online@interticket.hu címet.)
A fizetendő ellenérték
A feltüntetett ellenérték "Összesen" megnevezésű tétele az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazza magyar forintban kifejezve (bruttó ár). Mind az ÁFA összegét és a Rendszer igénybevételéért fizetendő kezelési költséget, mind az esetlegesen megrendelt futárszolgálat díját magában foglalja, tehát valamennyi költséget tartalmazza. Ha a Szolgáltató a megszokott bankkártyás fizetés mellett más fizetési módot is elfogad, azok részletes leírását a Szolgáltató Vásárlói tájékoztatója illetve a Gyakori kérdések tartalmazzák. A Szolgáltató emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.
Kézbesítés
A fizetés és az elektronikus jegy vagy voucher kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az elektronikus jegy kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan, automatikusan kézbesíti, így a teljesítési határidő azonnali.
A Szolgáltató a Vásárló kívánságára egyes rendezvények esetén vállalja, hogy a jegyet biztonsági, ún. "hagyományos" jegypapírra kinyomtatja és azt futárszolgálattal kiszállíttatja, a Vásárló költségén. Ebben az esetben a a futárszolgálat díját minden esetben pontosan, bruttó összegben feltünteti a fizetési oldal. A Szolgáltató által értékesített termékek esetében a kiszállítás díja nem függ összeghatártól, illetve súlytól. A kiszállítás határideje kb. 2 - 5 nap.
Felmondási és elállási jog
A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével). Abban az esetben, ha a Vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül esetlegesen olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, akkor a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai az alábbi módon érvényesíthetők:
Az elállási és felmondási jog a vásárlástól számított 14 napon belül gyakorolható, az ÁSZF 2. mellékleteként csatolt elállási és felmondási nyilatkozatminta felhasználásával, vagy erre irányuló egyéb egyértelmű nyilatkozat útján. Amennyiben a Vásárló nem jegyet, hanem valamely árut vásárolt, vagy nem adott időpontra szóló jegyét kinyomtatott formában futárszolgálat útján kapta meg, úgy azt legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül vissza kell küldenie a Szolgáltató székhelyére. A Vásárlót terheli az áru visszaküldésének költsége. A Vásárló felel a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért. Ha a Vásárló jogszerűen eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A visszajáró összeget a Szolgáltató a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a Szolgáltató mindaddig visszatarthatja a Vásárlónak járó összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. Az elállási és felmondási jogról további részletes tájékoztatót talál az ÁSZF 3. mellékleteként csatolva. A Szolgáltató olyan tranzakciókat nem bonyolít, amely során a fogyasztót megillető elállási és felmondási jog gyakorlása miatt a fogyasztó köteles lenne megtéríteni a Szolgáltató költségeit.
Technológiai információk
A digitális adattartalom működése, műszaki védelmi intézkedések: A Jegy.hu weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 99,9% feletti. Az adattatalmat RAID technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható. A digitális adattartalom hardverrel és szoftverrel való együttműködési képessége: A Jegy.hu-n megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz processzorba épített hardveres támogatást használunk.
Panaszkezelés, békéltetés, fogyasztóvédelmi hatóság
A fogyasztó a panaszait a társaság postai címére, illetve az interticket@interticket.hu e-mail címre címezheti. A Vásárló a panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni. Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Meg kell adni az illetékes hatóság, illetve a Szolgáltató székhelye szerinti békéltető testület levelezési címét.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése. E célból a békéltető testület megkísérli a felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület neve: Budapesti Békéltető Testület, székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.,
levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.
A fogyasztóvédelmi közigazgatási hatósági ügyekben első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon országos illetékességgel a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. Az illetékes felügyelőségek listáját a következőkép érheti el: http://www.nfh.hu/data/cms114492/megyei_elerhetosegek_131001.pdf. Az illetékességet megalapozza a fogyasztó lakóhelye, a vállalkozás székhelye, telephelye, valamint a jogsértés elkövetésének helye is. A kérelem bármely illetékes felügyelőségnél benyújtható.
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás, egyéb rendelkezések
A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó részletes tájékoztatást nyújt az ÁSZF 4. melléklete. A 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, illetve melléklete értelmében a Szolgáltató által értékesített termékkörre jótállási kötelezettség nem vonatkozik.
A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója.
A Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama Belépőjegy vásárlása esetén a Rendezvény időpontjáig, más esetekben a termék átvételéig tart. A szerződés határozatlan időtartamú szerződéssé nem alakul át. A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték megfizetésén túlmenő kötelezettségei nincsenek. A Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vásárló nem nyújt.
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsd össze a kosarad újra!