Zsidó Kulturális Fesztivál 2019: Anat Gov: Jaj, Istenem!
„Istenem, maga nem halt meg…csak nagyon beteg.”
„Istenem, maga nem halt meg…csak nagyon beteg.”
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Sunday, September 08 2019 7:00PM
Zsidó Kulturális Fesztivál 2019: Anat Gov: Jaj, Istenem!
A Gólem Színház és a Pesti Est előadása
Ez a hivatalos diagnózisa? – kérdez vissza a kanapén ülő Isten az őt megvizsgáló pszichológustól. Anat Gov izraeli szerző isteni komédiájában azonban nem az a legmeghökkentőbb, hogy a mindenható jön el látogatóba, hanem az, hogy egyáltalán nem szimpatikus.
Vajon trükkök vagy csodák történnek a rendkívüli terápia alatt, ahol egy elégedetlen páciens (aki pont az Örökkévaló) és egy tanulási problémákra szakosodott pszichológus beszélget? Meg lehet-e oldani egy kezelés (felvonás) alatt, ami tönkrement az utóbbi párezer évben?
Ebben az egyedi hangvételű, különös alapszituációt felhasználó színdarabban egyszerre nevethetjük ki magunkat és a (jó?) Istent is… már aki ki meri nevetni.
A földre látogató égi tünemény azzal a szándékkal érkezik a kezelésre, hogy rendbe tegye az “életét" – de hogy miért pont most, és miért pont ide érkezik, és, hogy sikerül-e meggyógyulnia... jaj, Istenem, ezt még nem áruljuk el. Hiszen első a diszkréció: a pszichológust köti a pszichológusi eskü... Bár, kire esküdött fel? Istenre?
Szereplők:
Ella – Gryllus Dorka; Isten: Kálid Artúr; Lior: Rátkay Áron / Zelenyánszky Lőrinc
Angolból fordította: Németh Virág
A fordítást az eredeti héberrel összevetette: Borgula András
Dramaturg: Németh Virág
Díszlet- és jelmeztervező: Gyarmati Dóra
Műszaki vezető: Nádasi Iván
Produkciós vezető: Marcsa Barbara
A rendező munkatársa: Kern Dóra
Rendezte: Borgula András
Artistic director and director-choreographer Balázs Vincze is very familiar with the tastes of dance aficionados partial to the traditions of bourgeois theatre and is superb at adapting familiar and popular literary classics to the dance stage. His wonderful sense of proportion enables audiences to follow plots in the language of dance. His contemporary choreographies built on classical foundations are unique, spectacular and of a high professional calibre without losing sight of the need to please the audience.
After the February concert, in May the BFO will perform two more of Brahms' Hungarian Dances, a challenging concerto, and a symphony that traverses the depths of the musical landscape.
Nagyszabású, exkluzív koncerttel érkezik tavasszal a Várkert Bazár színpadára a kivételes tehetségű, nemzetközileg is elismert énekesnő Király Linda és a…
A Monarchia Operett látványos koncert előadásában egymás után zendülnek meg a régi emlékek és válnak egyszeriben mai élményekké mindez az…
The overture to Berlioz's late opera Béatrice et Bénédict is an exciting and dynamic piece of music. Tchaikovsky's Violin Concerto…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.