SÍN Kulturális Központ – Timothy and the Things: Anyádék rajtam keresnek
Az előadás hétköznapi érzésekből és helyzetekből létrehozott táncokon keresztül hasznosítja a látszólag haszontalanul töltött időket.
Az előadás hétköznapi érzésekből és helyzetekből létrehozott táncokon keresztül hasznosítja a látszólag haszontalanul töltött időket.
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: nedeľa, 11. marec 2018, 20:00
Mi lehet annyira fontos, hogy három napja képtelen vagy minket visszahívni? Mi az a dolog, amit nem lehet megszakítani 5 percre? Nem lehet így eltűnni! Senki nem engedheti meg magának, hogy így eltűnjön.
(hópehelykategorizálás, vacsorán feszengés, a teregetés lélektana, nem én vagyok a hülye, a mai napi teendők besűrítése a holnapba, egyre öregebb vagyok, ceruzakopást szemlélni, ezt tegnap kellett volna mondani, hogyan szuszog a másik, belefeledkezni valakibe, mit gondolnak rólam, mit nem lehet érteni)
Alkotó-előadók: Cuhorka Emese, Fülöp László
Zene: Antonín Dvořák: IX. „Újvilág” Szimfónia, Mizsei Zoltán
Fény: Pete Orsolya
Kosztüm: Kasza Emese / Mei Kawa
Produkciós vezető: Trifonov Dóra
Producer: SÍN Kulturális Központ
Cuhorka Emese kortárs táncművész, alkotó és pedagógus, a magyar táncélet népszerű alakja. 2011-ben végzett a Budapest Kortárstánc Főiskolán. Munkájában meghatározó, hogy titkos gyerekkori rögtönzéseit teljes formai szabadságban kezdte. Hivatásos alkotóként ez a kísérletezési ösztön egy ítéletmentes, formai kötöttségeket felszabadító szemléletté érett. 8 éve dolgozik Hód Adriennel, három előadásukat Európa legjobb táncelőadásai közé választották. Eddigi pályája során 5 előadás kapott Lábán Rudolf-díjat, melyekben alkotótárs és előadó. Jelenleg a Hodworks, Timothy and the Things, Molnár Csaba és a Tünet Együttes előadásaiban látható.
Fülöp László fiatal táncos, koreográfus, az L1 Egyesület tagja, szintén a Budapest Kortárstánc Főiskolán végzett, azóta számtalan hazai és külföldi alkotóval és társulattal dolgozott együtt, valamint saját darabokat készített a SÍN Kulturális Központtal együttműködve. Legutóbbi darabja „there’s an elephant in every room…” címmel Lábán Rudolf-díjat nyert 2015-ben. Érdeklődésének középpontjában a különböző kommunikációs és viselkedési mintázatok és stratégiák vizsgálata áll, valamint ezek összetettségének megragadása és megmutatása egy közérthető, de személyes nyelvezeten keresztül.
Ők ketten már a főiskolai évek kezdete óta folyamatosan dolgoznak együtt, és most, a Timothy and the Things név alatt ismét közös kutatásba fogtak az emberi jelenségek azon ismerős-ismeretlen halmazáról, amely mozgásban tartja viszonyainkat a hétköznapok során.
Támogatók: Nemzetközi Visegrádi Alap, Nemzeti Kulturális Alap, Open Latitudes (3), L1 Egyesület, Műhely Alapítvány, MU Színház
François Leleux a világ egyik legjobb oboaművésze, egyszersmind kiváló karmester. A Nemzeti Filharmonikus Zenekarhoz az utóbbi években úgyszólván „hazajár”: koncertjei rendre lelkes sikert aratnak és visszahívást eredményeznek. Pályája igen korán kezdődött: már tizennyolc esztendősen a Párizsi Opera első oboása volt, később a Bajor Rádió Szimfonikus Zenekara és az Európai Kamarazenekar szólistájaként is muzsikált.
Glattauer vígjátéka nagy emberismerettel és virtuozitással sodorja nézőjét a hősökkel együtt a jövő meglepetései felé...
Kevesen remélték már, de 2024. június 1-jén sokak álma válik valóra. Egy nagykoncert erejéig összeáll egy korszak emblematikus együttese, a HUNGÁRIA.
Koltai Róbert a La Voce Vita sztárvendégeként. Az év duettkoncertje Szekeres Adriennel, László Boldizsárral és a Budafoki Dohnányi Zenekarral.
„Tudathasadásos este: az előadók (Beck Zoli és Szűcs Krisztián) élnek, a szerzők (CsehTamás és Csengey Dénes) már nem." – Bérczes…
Előfordul: hulla, és annak fagyasztása, csontok, hányás, köpés, meztelenség, verekedés, felnőttfilm-részlet, kitört ujjak, kábítószer fogyasztása és terjesztése, méregkeverés, zászlóégetés (ja…
položka/y v košíku
celkom:
Váš časový limit na nákup vypršal. Prosím, znova vložte vstupenky do košíka.