Programm


Future Park - Játszva tanul a család (T)

Future Park - Játszva tanul a család (T)

Magyarországon soha nem látott, interaktív játékok várnak Rád, melyek összekötik a virtuális világot a valósággal, éltre kelnek rajzaid, és érintésedtől megváltozik a világ! Teremts, alkoss, kalandozz!

There are no current performances on jegy.hu

Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!

Last event date on this page: 2018. Dezember 9. Sonntag

Az élet különböző területein tevékenykedő japán szakemberek csoportja, a teamLab által kidolgozott, a gyermekek és felnőttek számára is izgalmas interaktív projekt nyitja Budapest új kiállítási központját, az Andrássy Élményközpontot az Andrássy út 39-ben, a volt Párisi Nagyáruház épületében.
Az április végén nyiló Future Park elnevezésű kiállítás célja a közös alkotás lehetőségének megteremtése, melynek megtapasztalásával az emberek kretívabbá válnak a mindennapi életben is.

A RAJZOK ÉLETRE KELNEK 1.
A kiállítás „A rajzok életre kelnek 1.” szekciójában például azt láthatjuk, hogyan elevenedhetnek meg egy hatalmas 3D-s alkotásban a látogatók által papírra rajzolt és színezett állatok. A beszkennelt papírállatokat érintéssel kelnek életre a virtuális világban. A kiállítás minden egyes stációja különböző képességeket fejleszt, jelen esetben a kreativitás, a kifejezés ereje, az önállóság és a sokszínűség tiszteletben tartása kerül a fókuszba

A RAJZOK ÉLETRE KELNEK 2..
A következő helyen a rajzolt állatokból készíthetünk 3D-s makettet. A papírra rajzolt álltot be kell szkennelni, majd az elkészült rajz „szabásmintáját” kinyomtatva és öszehajtogatva áll össze a térbeli modell. Ez a játék a térbeli perspektíva megértését segíti, fejlesztve a térérzéket, a kézügyességet és a problémamegoldó képességet.

MEGFESTETT TERMÉSZET
Rendkívül izgalmas és az ökoszisztéma tudatosításában hasznos játék a “Megfestett természet”, ahol a látogatók állat és növényrajzai kerülnek be a virtuális világban, ahol életre kelve a természet működését lehet szimulálni. A nagyobb állat megeszi a kisebbet, a növények fejlődnek és terjednek a természetben, az állatok szaporodnak, fejlődnek majd meghalnak, csakúgy, mint a valós természetben. A kreativitás mellett a technika és a biológia iránti érdeklődést is inspirálja ez a játék.

AZ ÓRIÁSLABDÁK ZENEKARA
“Az óriáslabdák zenekara” hang- és fényeffektusaival varázsolja el a látogatókat. A gyermeknyi méretű labdákat gurítva, azok különböző színű fényt és hangot bocsátanak ki. A magasban lévő labdák kommunikálnak egymással: érintsd meg az egyiket, ami a környező labdákra is hatással lesz, megváltoztatja az egész tér színét! A közös játék a térérzéket és az együttműködés képességét fejleszti.

ZSENIK UGRÓISKOLÁJA
A “Zsenik ugróiskolája” köröket, háromszögeket és négyzeteket vetít a padlóra. Amikor a gyerekek ügyesen az alakzatra ugranak, azok hangokat és színeket generálnak. Ugyanazon formák vagy színek egymás utáni érintése egyre szebb színeket és hangokat eredményez. A gyerekek teljes testüket használják a játékban, és az ügyesebb gyerekek egy pillanat alatt megváltoztathatják a pályát, ha megtalálják az alakzatok és a színek közötti kapcsolatot. Így az ugróiskola segít a gyermekek szellemi és testi fejlődésében. Az egyedi ugróiskola a vizualitás mellett az egyensúlyérzéket és a kombinatorikai képességet is fejleszti.

KIS EMBEREK OTTHONA
A “Kis emberek otthona” installációban kis emberek interaktív képernyőn sétálnak, amit gyerekek vesznek körül, akiket arra ösztönöznek, hogy a kis emberekkel lépjenek interakcióba, állítsanak akadályt számukra az asztalon. Minden új akadály bevezetésével a kis emberek mozgása megváltozik; a tárgyakkal kölcsönhatásba lépnek, ugrálnak, másznak és csúszkálnak rajtuk. Ez a játék segíti a fizikai törvények megértését és a gyerekek logikai fejlődését.

TEREMTÉS TÖRTÉNETE
A “Teremtés történetében”, ahogy a gyerekek a képernyőn lévő szimbólumokat megérintik, azok az általuk képviselt teremtményekké alakulnak. Minél több teremtmény jön létre az érintések által, annál jobban kerekedik ki a történet.
A szimbólumokból létrejövő teremtmények hatással vannak egymásra, valamint a játékban résztvevők tevékenysége is befolyásolja a cselekményt. Például, egy madár egy fára repül, egy juh elfut egy kutyától vagy táncol, mikor valaki közeledik hozzá. A gyerekek megismerkednek a szimbólum fogalmával, a játék segíti a mintafelismerést és az ok-okozati kapcsolat megértését.

ÉPÍTS VÁROSOKAT!
A Future Park látogatóit várja egy a térérzéket, a logikát és a kreativitás fejlődését segítő városfejleszési játék is, az “Építs városokat!” A digitális képernyőre elhelyezett házak közt út és vasúthálózat jelenik meg, minél több házat helyeznek el, annál bonyolultabb lesz a város közlekedési hálózata, és annál több autó és vonat jelenik meg a folyamatosan formálódó térképen. A különböző pozíciókba elhelyezett faházakkal a gyerekek közösen hoznak létre egyre nagyobb és összetettebb várost.

Unser Angebot


A Walk My World Vergilius eposzát, Aeneas és Dido tragikus szerelmi történetét kelti életre, melyben Trója és Karthágó mitikus hősei a tánc és az újcirkusz nyelvén szólnak hozzád. A minden érzékszervre ható monumentális térbe belépve egy másik valóság tárul fel: saját utadon járva fedezed fel a hősök történeteit. Istenek játszmái, ármány és szerelem szövik át a lélegzetelállító installációk világát, ahol bármi megtörténhet: rejtélyek bontakoznak ki, elbűvölő karakterek csábítanak. Az ősi, mitikus történetet illetve a mítoszokból ismert isteneket, halandókat és különös lényeket nemzetközi hírű artisták és táncművészek keltik életre.

Woody Allen a rá jellemző emberismerettel és sziporkázó humorral tárja elénk az emberi kicsinység és nagyság egész tárházát. Nagy büszkeség, hogy előadásunk ősbemutató, a darabot magyar közönség láthatja először a világon.

1905. Elárverezik a párizsi Operaház teljes hajdani berendezéseit. Többek között egy csillárt, amely a kikiáltó szerint egy máig sem tisztázott baleset okozója volt. A baleset tetteseként az Operaház titokzatos Fantomját emlegették.

Follow us!


Angebote


Szuvidált szenvedélyek

Belvárosi Színház

Mi a gasztronómia: művészet vagy üzlet? Mi a fontosabb: a tökéletesség, vagy a nagy forgalom? Egy zseniális séf és egy…

Szöktetés a szerájból

Eiffel Műhelyház, Bánffy Miklós terem

Izgalmas történet, Mozart változatos, frissességgel és némi keleties jegyekkel tűzdelt zenéje teszi ellenállhatatlanná a Vecsei H. Miklós rendezői víziójában színre…

Ad
Accessibility menu
Increase font size
100%

Verschenken Sie jegy.hu
Geschenkgutscheine!

Die Geschenkgutscheine können für Ticketkäufe auf der Webseite www.jegy.hu verwendet werden, für beliebige Veranstaltungen (Theater, Konzerte, Festivals, Sportveranstaltungen) in unserem System.

Interticket
Kulturkarte

Mithilfe der Dienstleistungen der Kulturkarte stehen Arbeitnehmern und Arbeitgebern die höchsten, momentan angewandten Ermäßigungen zur Verfügung.

Newsletter abonnieren

Erfahren Sie mehr aus unserem Newsletter über die beliebtesten Programme!

Gift card

Ajándékozzon élményt!

Válogasson karácsonyi ajándékutalványainkból!

Achtung! Die Zeitbegrenzung des Kaufvorgangs läuft in Kürze ab!
geschätzte Zeit:
00:00

Posten im Warenkorb

insgesamt:


Die Zeitbegrenzung des Kaufvorgangs ist abgelaufen! Bitte stellen Sie Ihren Warenkorb erneut zusammen!