ROMANCE.COM - Rózsavölgyi Szalon
Romance.com – Rózsavölgyi Szalon Arts & Café
„Tündérmese 2015-ből”
Læs mere
Romance.com – Rózsavölgyi Szalon Arts & Café
„Tündérmese 2015-ből”
Læs mere
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Lørdag, 04. Juli 2015 20:30
Az amerikai írónő Romance.com című vígjátéka az internetes ismerkedés világába vezeti be a nézőt, ahol mindenki annak adhatja ki magát, akinek csak akarja. Így történhet meg, hogy egy nagymama magát az unokájának kiadva keres párt a fiatal lánynak és eközben megismerkedik valakivel, aki szintén nem annak mutatja magát, aki. Az amúgy is vígjátékba kívánkozó alaphelyzet akkor válik igazi, vérbő komédiává, amikor a magát 25 évesnek kiadó Nora, és a 28 évesként chatelő Ben randit ad egymásnak. Sok-sok félreértés után persze kiderül, hogy ki kicsoda és mindenki megtalálja a hozzá illő párt.
Író: Hindi Brooks
Fordító/dramaturg: Ruttkay Zsófia
kultúra.hu:
„Szerepek, kedvességek online és offline üzemmódban a Rózsavölgyi Szalonban. Kedves karakter ábrázolások egy a lányunokáját menedzselő Nagyitól – Molnár Piroska – egy idősödő Don Juanról, - Jordán Tamás - aki egy vendéglőben ábrándozik élete virtuális szerelméről – és ezeket az kívánalmakat nem is fél megfogalmazni az online térben. A két idős félelmeit előtörnek , félnek a magánytól, az idő múlásától, míg látják a fiatalok veszett munkatempóját, a hozzájuk nem illő kapcsolatokat és a maguk módján átírják szeretteik életének forgatókönyvét.
„Két korosodó ember, egy nő és férfi ismételt szárba szökkenését látjuk megelevenedni a Szalon színpadán. A monitor mögött minden lehetsz - 27 éves magas izmos úriember, hegymászó vagy épp tangó táncos – , de mi lesz akkor, ha jön a randi? A nagy találkozás. Ekkor ugranak be a valóságosan fiatal „dublőrök” a lány unoka a jogával és vegaélet szemléletével megáldott vőlegényével és a fiatal vendéglős színésztanonc… a helyzetkomikumok napjainkban is megélnek, sőt andalítanak és rávilágítanak az emberségre, az egymásra való odafigyelésre, a párkeresés és kiválasztás valós szempontjaira. A vége bolondos happiend, ahol a mindenki a saját szerepében lesz majd hős Rómeó és boldog Júlia.”
Részlet a Mezei Néző blog cikkéből:
„…ismét itt a romantika, mégpedig a mai világra adaptált formában. Hindi Brooks darabja részben nekünk tart tükröt, másrészt jelzi, hogy ha a külsőségek változtak is, a magány, a szerelem és a vágyaink sem tűntek el. Éppen ezért igazi sikerdarab lesz a Rózsavölgyi műsorán, már tudható… Jól esik nekünk nézőknek ez a happy end, erre vágyunk, hiszen az előadás első perceitől a frissen megözvegyült nagymamának drukkolunk, aki számítógépet kap a könyvelő unokától azért, hogy ne érezze magát egészen egyedül.”
Részlet a 7ora7 kritikájából:
„A romance.com olyan, mint egy finom latte. A saját műfajában nagyon rendben van. Aki szereti, annak jólesik meginni, és amíg kortyolgatja, kiszakadhat a mindennapi hajtásból, ábrándozhat egy kicsit, elhiheti, hogy a világ ilyen egyszerűen is működhet, és élvezheti a hozzávalók harmóniáját.”
A februári koncert után májusban Brahms újabb két magyar tánca, egy kihívást jelentő versenyműve és mélységeket megjáró szimfóniája kerül a Fesztiválzenekar műsorára.
Tavaly az Edinburgh Fringe Fesztiválon óriási kritikai és közönség sikert arató IMA újra látható a Müpa mellett felállított sátorban.
A székely kapu az ősi erő, a hit, a remény, az Istenhez való tartozás jelképe, kommunikációs csatorna ég és föld között. Három oszlopa a test, a lélek és a szellem egységére utal, faragásai védelmi, kegyelmi és áldást adó szimbólumok.
Barabás Lőrinc trombitás és zeneszerző a budapesti zenei élet egyik meghatározó szereplője. Ezen az estén az Irie Maffiából ismert énekesnővel,…
Demjén Rózsi a legenda, aki huszonhetedik alkalommal tölti meg az Arénát!
A magyar irodalom egyik legszívbemarkolóbb alkotása felnőtteket, fiatalokat egyaránt megérint. Közös gondolkodásunk és közbeszédünk része lett a grund, amely a…
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.