Future Park - Játszva tanul a család (T)
Magyarországon soha nem látott, interaktív játékok várnak Rád, melyek összekötik a virtuális világot a valósággal, éltre kelnek rajzaid, és érintésedtől megváltozik a világ! Teremts, alkoss, kalandozz!
Magyarországon soha nem látott, interaktív játékok várnak Rád, melyek összekötik a virtuális világot a valósággal, éltre kelnek rajzaid, és érintésedtől megváltozik a világ! Teremts, alkoss, kalandozz!
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: niedziela, 9 Grudnia 2018
Az élet különböző területein tevékenykedő japán szakemberek csoportja, a teamLab által kidolgozott, a gyermekek és felnőttek számára is izgalmas interaktív projekt nyitja Budapest új kiállítási központját, az Andrássy Élményközpontot az Andrássy út 39-ben, a volt Párisi Nagyáruház épületében.
Az április végén nyiló Future Park elnevezésű kiállítás célja a közös alkotás lehetőségének megteremtése, melynek megtapasztalásával az emberek kretívabbá válnak a mindennapi életben is.
A RAJZOK ÉLETRE KELNEK 1.
A kiállítás „A rajzok életre kelnek 1.” szekciójában például azt láthatjuk, hogyan elevenedhetnek meg egy hatalmas 3D-s alkotásban a látogatók által papírra rajzolt és színezett állatok. A beszkennelt papírállatokat érintéssel kelnek életre a virtuális világban. A kiállítás minden egyes stációja különböző képességeket fejleszt, jelen esetben a kreativitás, a kifejezés ereje, az önállóság és a sokszínűség tiszteletben tartása kerül a fókuszba
A RAJZOK ÉLETRE KELNEK 2..
A következő helyen a rajzolt állatokból készíthetünk 3D-s makettet. A papírra rajzolt álltot be kell szkennelni, majd az elkészült rajz „szabásmintáját” kinyomtatva és öszehajtogatva áll össze a térbeli modell. Ez a játék a térbeli perspektíva megértését segíti, fejlesztve a térérzéket, a kézügyességet és a problémamegoldó képességet.
MEGFESTETT TERMÉSZET
Rendkívül izgalmas és az ökoszisztéma tudatosításában hasznos játék a “Megfestett természet”, ahol a látogatók állat és növényrajzai kerülnek be a virtuális világban, ahol életre kelve a természet működését lehet szimulálni. A nagyobb állat megeszi a kisebbet, a növények fejlődnek és terjednek a természetben, az állatok szaporodnak, fejlődnek majd meghalnak, csakúgy, mint a valós természetben. A kreativitás mellett a technika és a biológia iránti érdeklődést is inspirálja ez a játék.
AZ ÓRIÁSLABDÁK ZENEKARA
“Az óriáslabdák zenekara” hang- és fényeffektusaival varázsolja el a látogatókat. A gyermeknyi méretű labdákat gurítva, azok különböző színű fényt és hangot bocsátanak ki. A magasban lévő labdák kommunikálnak egymással: érintsd meg az egyiket, ami a környező labdákra is hatással lesz, megváltoztatja az egész tér színét! A közös játék a térérzéket és az együttműködés képességét fejleszti.
ZSENIK UGRÓISKOLÁJA
A “Zsenik ugróiskolája” köröket, háromszögeket és négyzeteket vetít a padlóra. Amikor a gyerekek ügyesen az alakzatra ugranak, azok hangokat és színeket generálnak. Ugyanazon formák vagy színek egymás utáni érintése egyre szebb színeket és hangokat eredményez. A gyerekek teljes testüket használják a játékban, és az ügyesebb gyerekek egy pillanat alatt megváltoztathatják a pályát, ha megtalálják az alakzatok és a színek közötti kapcsolatot. Így az ugróiskola segít a gyermekek szellemi és testi fejlődésében. Az egyedi ugróiskola a vizualitás mellett az egyensúlyérzéket és a kombinatorikai képességet is fejleszti.
KIS EMBEREK OTTHONA
A “Kis emberek otthona” installációban kis emberek interaktív képernyőn sétálnak, amit gyerekek vesznek körül, akiket arra ösztönöznek, hogy a kis emberekkel lépjenek interakcióba, állítsanak akadályt számukra az asztalon. Minden új akadály bevezetésével a kis emberek mozgása megváltozik; a tárgyakkal kölcsönhatásba lépnek, ugrálnak, másznak és csúszkálnak rajtuk. Ez a játék segíti a fizikai törvények megértését és a gyerekek logikai fejlődését.
TEREMTÉS TÖRTÉNETE
A “Teremtés történetében”, ahogy a gyerekek a képernyőn lévő szimbólumokat megérintik, azok az általuk képviselt teremtményekké alakulnak. Minél több teremtmény jön létre az érintések által, annál jobban kerekedik ki a történet.
A szimbólumokból létrejövő teremtmények hatással vannak egymásra, valamint a játékban résztvevők tevékenysége is befolyásolja a cselekményt. Például, egy madár egy fára repül, egy juh elfut egy kutyától vagy táncol, mikor valaki közeledik hozzá. A gyerekek megismerkednek a szimbólum fogalmával, a játék segíti a mintafelismerést és az ok-okozati kapcsolat megértését.
ÉPÍTS VÁROSOKAT!
A Future Park látogatóit várja egy a térérzéket, a logikát és a kreativitás fejlődését segítő városfejleszési játék is, az “Építs városokat!” A digitális képernyőre elhelyezett házak közt út és vasúthálózat jelenik meg, minél több házat helyeznek el, annál bonyolultabb lesz a város közlekedési hálózata, és annál több autó és vonat jelenik meg a folyamatosan formálódó térképen. A különböző pozíciókba elhelyezett faházakkal a gyerekek közösen hoznak létre egyre nagyobb és összetettebb várost.
43. alkalommal rendezik meg áprilisban az Országos Táncháztalálkozó és Kirakodóvásárt, a Kárpát-medence legnagyobb élő népművészeti összművészeti eseményét.
Fellegi Anna - ének Budapesti Akadémiai Kórustrásaság (karigazgató: Balassa Ildikó) ARLtistic Dance Company (koreográfus: Albert Réka Lilla) Budafoki Dohnányi Zenekar vezényel: Guido Mancusi
Ezt a darabot irodalmunk tényleges szereplői és azok sorsa ihlették. A részleteket azonban sokhelyütt a szerzők és a műfaj igényei alakították.
A világ legújabb Madame Tussauds Budapest produkciójában 52 magyar és nemzetközi élethű viaszfigurával, lélegzetelállító installációkkal, rengeteg élménnyel, hang- és fényjátékkal,…
A filmek és játékok zenéin alapuló koncertek Európa-szerte ismert specialistája, a francia Overlook Events most a Harry Potter-filmek legemlékezetesebb zenéit…
Az Őrült Nők Ketrece egy olyan hely, ahol mindenki az lehet, aki. Vagy épp az, aki lenni akar. És ha…
pozycji w koszyku
suma:
Czas sesji upłynął. Aby dokonać zakupu biletów należy je ponownie dodać do koszyka.