Vásárlási Tájékoztató

Hatályos: 2016. október 17-től
Letölthető PDF formátum

1. Az internetes jegyvásárlás


A szolgáltatás leírása

Az IINTERTICKET Kft. (a továbbiakban: Szolgáltató) Magyarország vezető jegyrendszer szolgáltatója. Több száz színház, koncertterem, múzeum, fesztivál, rendezvényszervező és előadó veszi igénybe szolgáltatásait, így a weboldalba építhető értékesítési rendszert is. Ennek következtében a nagyközönség számos weboldalon a Szolgáltató szolgáltatását veszi igénybe. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a weboldal tulajdonosa, illetve az azt biztosító társaság a Szolgáltató által kialakított jegyvásárlási folyamatot egyes esetekben jogosult megváltoztatni, így a jelen tájékoztatóban leírt folyamatok, illetve szolgáltatások nem minden weboldalon (a továbbiakban: Webshop) állnak rendelkezésre, illetve a megjelenítés eltérő lehet.

A Webshop jegyértékesítési oldalain ön információt kaphat a Szolgáltató számítógépes jegyértékesítési rendszeréhez kapcsolódó előadóhelyek előadásairól, az azokra megvásárolható jegykészletről. Az adott előadásra kiválaszthatja belépőjegyét, amelyet azonnal meg is vásárolhat a kiválasztott elektronikus fizetési mód révén.

2. Előadások keresése, tallózás

Szabadszavas keresés

A Webshop főlapjának jobb oldalán, felül található a gyorskereső. A gyorskeresőben adja meg a keresett műsor, helyszín, személy, vagy bármely keresőszót (elegendő egy szótöredék beírása). A keresés ikonra kattintva, vagy az Enter billentyű megnyomása után a találati oldalon választhatja ki a keresett programot, előadóhelyet, vagy személyt. Már a keresőszó írása közben (legalább 3 karekter megadása szükséges) a Webshop javasol találatokat. Itt kattinthat a találatokra, vagy pl. a "További találatok" linkre kattintva a keresőszónak megfelelő összes találatot jelenítheti meg.

Tallózás a kategóriákban

Az Webshop fejlécében található kategóriákra kattintva az adott kategóriához tartozó programokból ajánlunk néhányat, valamint az előző nap legnépszerűbb programjait láthatja a Top10 listában. 

Kategória oldalak

A baloldalon található szűrők segítségével tud tallózni az előadások között. Választhat műfaj szerint, megjelölheti, melyik városban keres programokat, vagy megadhat időintervallumot is. Egyszerre több feltételt is megadhat. Ebben az esetben olyan programokat mutat a Webshop, amelyek minden megadott feltételnek megfelelnek. A választott feltételek a találatok felett láthatók, kattintással kikapcsolhatók. Amennyiben nem programokat, hanem előadásokat szeretne látni a találati listában, kattintson a "Váltás dátum szerinti eseménylistára" linkre a találatok fölött, a jobb oldalon. Ebben az esetben a Webshop időrendben listázza az oldal a találati listát.

A fejlécben, a kategóriák melletti karikára kattintva további oldalak érhetők el:

  • Összes esemény: a Webshop teljes kínálatában tallózhat
  • Bérletek: a Webshop kínálatába tartozó helyszínek és társulatok bérletei között böngészhet
  • Dátum szerint: itt kiválaszthatja, mely napra keres előadást.
  • Rendezvényhelyszínek: ezen az oldalon találja a Webshop kínálatában elérhető rendezvényhelyszíneket. A listát szűkítheti városok szerint, ehhez válassza ki a legördülő menőben a keresett várost. amennyiben térképen szeretne előadóhelyet keresni, kattintson a "Keresés térképen"-re. Kattintson a választott helyszínre, így az itt található események listáját találja.
  • Városok: a rendezvényhelyszínekhez hasonlóan a városokat találja ezen az oldalon. Térképen is kereshet.
  • Közreműködők: ezen az oldalon kereshet a Webshopban található színészek, alkotók, előadók között. Kattintson a keresett személyre, így a következő oldalon a keresett alkotó adatlapja lesz látható. Rövid információt, képet, valamint a Webshopban található kapcsolódó műsorokat mutatjuk meg.
  • Külföldieknek: a Webshop adatbázisából a magyar nyelvet nem beszélő külföldiek számára ajánlható programok listája. 

Eseménykereső
A főoldalon található az "Eseménykereső". Itt több szempont szerint kereshet. Választhat kategóriát, várost, rendezvényhelyszínt, vagy dátumot. Egyszerre több feltételt is választhat, ebben az esetben olyan eseményeket mutatunk, amelyek minden választott feltételnek megfelelnek.

3. Jegykiválasztás

Nézőteres kiválasztás

Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” linkre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a választható szektorok.

Szektoros jegykiválasztás

A zöld színnel jelzett szektorokba vásárolható még szabad jegy. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy (zöld), mely szektorban nincs már megvásárolható jegy (szürke), és hogy melyik szektort választotta ki (narancssárga). A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a szektornézet kicsinyített képére, vagy a bal felső részen található „Vissza a szektorokhoz” gombra kattintva térhet vissza a szektornézethez.

Hely kiválasztása

Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztottuk a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatjuk. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, azok színe narancssárga színűre változik, és a jegy az ön kosarába kerül. A kosárba tétel után 20 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A 20 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárhoz” gombra. A weboldal bármely részén böngészik, a jobb felső sarokban található kosár ikon megnyomásával is a kosarához juthat, és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Érkezési sorrendes jegyvásárlás

Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes - tehát az előadásra szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma – helyszínenként vagy előadásonként változó mértékben – maximált lehet.

Elfogyott jegyek

Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy.

4. Kedvezmények

Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy egyes kedvezmény-fajták feltételekhez kötöttek (pl.: nyugdíjas kedvezmény), a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevők belépését a rendezvény szervezői megakadályozhatják, vagy a helyszínen kötelezhetik a teljes jegyár megfizetésére. Ilyen jellegű probléma esetén a jegy visszaváltására nincsen mód.

5. A kosár használata

A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az időpont, és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a kezelési költség ára, és a kettő összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk! Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy jobb oldalán lévő "X" „Töröl” ikonra. Ha egy műsorhoz tartozó összes jegyet törölné, kattintson a műsor címe mellett található "X" „Összes törlése” ikonra.

6. Kézbesítés módja

A kézbesítési módok közül ön mindig a kiválasztott és kosárba tett jegyhez engedélyezett módozatokat látja aktívnak. Amennyiben bármelyik kézbesítési mód inaktív, az a kiválasztott jegyhez nem engedélyezett. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az egyes előadóhelyek az internetes jegyértékesítés során eltérő kézbesítési módokat engedélyezhetnek!



Elektronikus utalvány

Az elektronikus utalvány választása esetén a vásárlást követően egy, a vásárlását igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. A levélben elküldjük a megvásárolt jegyek/bérletek részletes adatait, és egy utalványazonosítót. Kérjük, ezt az e-mailt nyomtassa ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail felmutatásával kapja meg a megvásárolt jegyeket/bérleteket.

PDF utalvány

A PDF utalvány hasonlóan működik, mint az elektronikus utalvány. Ebben az esetben egy PDF dokumentumot küldünk a megadott e-mail címre. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Kérjük, a PDF-et nyomtassa ki, és vigye magával az előadásra! A kinyomtatott utalványt az előadóhely pénztárában mutassa be. Az utalványban szereplő vonalkód azonosítása után adja ki a pénztár a jegyeket/bérleteket.

E-ticket
 

Amennyiben a kiválasztott jegyre engedélyezett elektronikus jegy kiadása, a rendszer automatikusan az E-ticket kézbesítési módot jelöli meg, mely kézbesítési mód nem módosítható. Az E-ticketet szintén e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Az E-ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az E-ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen E-ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről! Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az elsőként beolvasott E-ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

7. Fizetés, a szolgáltatás díja

A szolgáltatás díja

A szolgáltatás díja (továbbiakban: kezelési költség) jegyenként kerül megállapításra. A kezelési költség az ÁFÁ-t tartalmazza. Egyes helyszínek, előadások, vagy jegytípusok esetében a kezelési költség eltérhet. A konkrét kezelési költség mindig látható a kosár oldalon.

A fizetés módja


A Webshop vásárlói több elektronikus fizetési mód közül választhatnak. A fizetés módjának kiválasztása után nyomja meg a „Tovább a vevő adataihoz” gombot. A következő oldalon, amennyiben korábban már regisztrált a Webshop-n, válassza a „Már regisztráltam, bejelentkezem” opciót. Ez esetben a bejelentkezést követően a korábban megadott adatai kitöltve megjelennek az adatmezőkben. Ellenőrizze, és szükség szerint módosítsa azokat!

 

Az InterTicket rendszere minden vásárlásról elektronikus számlát küld. Amennyiben az ÁFÁ-s számlát a vásárló adataitól eltérő személy vagy vállalkozás nevére kéri, kattintson a „Más névre kérem a számlát” linkre, és adja meg a szükséges adatokat.

 

A Fizetés oldal alján a vásárló megtalálja a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeit, Adatkezelési Szabályzatát és a Vásárlási Szabályzatot. Ezek linkjére kattintva az adott dokumentum új oldalon jelenik meg, így annak megismerése nem szakítja meg a vásárlás folyamatát. Az „Elfogadom a feltételeket” jelölőmező bekattintását követően nyomja meg a „Fizetés” gombot. A rendszer átlépteti önt a pénzügyi szolgáltató fizetési felületére.

 

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetőek.

 

Bankkártyás fizetés

 

A Szolgáltató több bank illetve szolgáltató fizetési szolgáltatását veszi igénybe, az adott weboldal pontosan feltünteti ezek közül azt, amely igénybe vehető az adott vásárláshoz. Az adott pillanatban elérhető szolgáltatók közül a vásárló választhat. A vásárló a bank biztonságos banki felületén adja meg a bankkártyája adatait. Ezekhez az adatokhoz az InterTicket Kft. nem jut hozzá.

 

A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
Kártya típusa: A legördülő menüből válassza ki kártyája típusát!

- Kártyát kibocsátó bank neve: A kártyát kibocsátó bank nevét írja be abban a formában, ahogy az a kártyán található!

- Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. (Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé!) Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!

Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október).
Ellenőrző kód: Más néven CVC2 vagy CVV2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!


A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - 5-10 másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a rendszer visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.

 

A SZÉP kártyára vonatkozó jogszabályi rendelkezés nem teszi lehetővé annak elfogadását a közvetítői tevékenység során. Az ún. 3D-s fizetési rendszerben a bank standard tranzakciós felületén ugyan van lehetősége kiválasztani "Egyéb" kártyatípust, a fizetés mégsem kerül jóváhagyásra. Kérjük, ne használja ezt az opciót!

 

8. Elállás a vásárlástól

 

A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a rendezvényre szóló belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a szolgáltatónak nem áll módjában sem a belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).

 

Abban az esetben, ha a vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogokra vonatkozó részletes leírás található a Szolgáltató Általános Szerződési Feltételeinek VII. pontjában, valamint 2. és 3. mellékleteiben.

 

A Webshopon keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!

9. A vásárlás visszaigazolása

A sikeres vásárlásról a Szolgáltató rendszere automatikusan értesíti önt e-mailben. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefonszámot, vagy küldjön email-t a jegy@jegy.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

10. Hiba a fizetés során

Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!

11. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat. Amennyiben a vásárlási folyamat során elfelejtett más névre számlát igényelni, írjon ügyfélszolgálatunknak a jegy@jegy.hu e-mail címre. Kérjük, adja meg a módosítani kívánt e-számla sorszámát és a számlázási adatokat.


12. Jegyek átvétele (ld. továbbá: 6. A kézbesítés módja)


A Webshop-on megvásárolt és kifizetett jegyek átvétele, a jegytípus függvényében:
- E-ticket esetén a kinyomtatott jegy helyszíni ellenőrzését követően a vásárló beléphet a rendezvényre;

- PDF voucher, vagy e-mail visszaigazolás esetén a rendezvény napján, az előadást megelőzően a jegy átvehető az előadóhely pénztárában;

 

13. Elmaradt előadások

Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. A jegy.hu oldalon azonnal közzétesszük a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, és önt a vásárláskor megadott e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.

 

Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva eszközölnek változtatást, az előadás nem minősül elmaradottnak.

 

Amennyiben a rendezvény szervezője úgy dönt, hogy a jegyek visszaváltása a vásárlás helyén történik, akkor elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

A jóváírást nem számlaszám vagy bankkártya-szám alapján rendezzük, mert az Ügyfelek bankszámlaszámát biztonsági okokból nem láthatjuk, bankkártya-adatokat pedig nem kezelünk, vagy tárolunk.  A tranzakció során keletkezett tranzakciós adatok alapján az OTP bank jóváírja az összeget az ügyfelek számára. A bank, online vásárlások esetén - a saját belső szabályai szerint – legkésőbb 30 banki napon belül írja jóvá az ellenértéket. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében.

 

A kezelési költség az online jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az InterTicket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást. Ennek következtében az előadás elmaradása esetén a kezelési költség nem kerül visszatérítésre.

14. Adatainak tárolása, védelme

Kérjük, olvassa el a Szolgáltató Adatkezelési Szabályzatát.

15. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

Az előadásokkal és a jegyeivel kapcsolatosan felmerülő kérdéseivel, kérjük, forduljon az InterTicket központi ügyfélszolgálatához:

Telefon: (06-1) 266-0000 (hétfőtől péntekig – munkanapokon - 9.00-20.00 óra között);
e-mail cím: jegy@jegy.hu.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.

Munkaszüneti- és ünnepnapokon, amennyiben az aznapi előadásra szóló visszaigazolását nem kapta meg, vagy nem sikeres az online vásárlása, akkor a 06-30-29-29-253 telefonszámon kérhet segítséget. Az ügyeleti szám 10-19 óráig hívható.December 24-én 9-12 óráig tudjuk fogadni hívását.

Ajándékozzon jegy.hu
utalványt!

Az ajándékutalvány, a jegy.hu rendszerében használható fel az elérhető programokra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor.

Interticket
Kultúra Kártya

A Kultúra Kártya szolgáltatásaival a jelenleg alkalmazott legnagyobb kedvezményeket vehetik igénybe a munkáltatók és munkavállalók

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön hírlevelünkből a legnépszerűbb programokról!

x

A felhasználói élmény növelése érdekében oldalunk cookie-kat használ. Oldalunk használatával ön beleegyezik a cookie-k használatába. RendbenTovábbi információ