RS9 OFF: Bordély
ENSEMBLE OHNE GRENZEN - GABRIEL BARILLY: BORDÉLY
ENSEMBLE OHNE GRENZEN - GABRIEL BARILLY: BORDÉLY
Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Sunday, October 11 2015 11:00AM
„Nahát...nahát....eszméletlen. Egy kurvához kell mennem, hogy öt perc alatt
megértse azt, amit a feleségemnek öt év alatt nem sikerült....“
Martin egy sikeres menedzser, aki meetingről meetingre siet, a mobilja állandóan a kezében van, rolexet hord, viszont mindezek ellenére ürességet érez a szíve mélyén. Ha sikerül is egy röpke pillanatra kitörnie mozgalmas hétköznapjaiból, akkor igyekszik ezt az időt is egy olyan hölgy társaságában eltölteni, aki minden téren a legjobb és így megfelel az elvárásainak.
Barátja, Stefan, Mariat, az örömlányt ajánlja Martinnak, mint végső megoldást. Martin élete a Mariaval való találkozás után új fordulatot vesz, hisz az örömlány személyében végre rátalál egy olyan nőre, aki meghallgatja őt, megérti a gondjait, és tökéletesen átlátja Martin hazugsággal teli életét. A férfi megoszthatja Mariaval lényének legmélyebb gondolatait, fájdalmait és, hogy hogyan is látja a világot. Martin lassan beleszeret a nőbe és reméli, hogy érzelmei viszonzásra találnak.
Maria: Szegő Katalin
Martin: Mácsai Endre
Rendezte és fordította: Gerendás Beáta
Az előadás létrejöttét támogatta:
Bécs 8. kerületének önkormányzata, Esztegár ügyvédi iroda, Ilona Stüberl étterem
Az előadás hossza: 70 perc
Macskabál van az elhagyott színház ódon színpadán. Minden évben egyszer megrendezik a bált, és erre összegyűlnek a környék - nagyon is emberi tulajdonságokkal felruházott - macskái. Eltáncolják és eldalolják életüket.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. A bemutató 2014 augusztusában a Szegedi Szabadtéri Játékokon, szeptemberben pedig a Madách Színházban volt.
Artistic director and director-choreographer Balázs Vincze is very familiar with the tastes of dance aficionados partial to the traditions of bourgeois theatre and is superb at adapting familiar and popular literary classics to the dance stage. His wonderful sense of proportion enables audiences to follow plots in the language of dance. His contemporary choreographies built on classical foundations are unique, spectacular and of a high professional calibre without losing sight of the need to please the audience.
A világon először a Madách Színház kapta meg a jogot, hogy non-replica változatban állítsa színpadra a Mamma Mia! musicalt. 2014-es…
Az orosz operairodalom műremeke, amely Alekszandr Puskin azonos című drámája nyomán keletkezett, több mint húsz év után kerül újra az…
item(s) in basket
total:
Time limit has expired. Please, put item(s) in to basket again.