Ön egy múltbeli eseményre keresett rá. Kérjük, válogasson aktuális kínálatunkból a Jegy.hu keresőjében!
Last event date: Lørdag, 14. Oktober 2017 20:00
Bach: 3. (D-dúr) szvit, BWV 1068
Mozart: d-moll zongoraverseny, K. 466
Csajkovszkij: 4. (f-moll) szimfónia
Az antwerpeni deSingel művészeti központ, a belgiumi flamand közösség fontos kulturális intézménye, melynek alapgondolata, hogy sokrétű, gazdag programjaival összekösse a különböző művészeti ágakat, a zenét, a színházat és a képzőművészetet. A központ ötlete Peter Benoit-tól származik, az 1980-ban a belga királyi pár jelenlétében átadott épület terveit pedig Léon Stynen készítette. A deSingel Művészeti Központ nyitott a kortárs művészetek előtt. Négy művészeti ágnak: az építészetnek, a táncnak, a zenének és a színháznak egyaránt otthont ad. Hangsúlyos benne a kortárs művészet, de az újszerű, a korábbi konvencióktól mentes produkcióktól a klasszikus művek hagyományos interpretációjáig sok minden megfér benne. Jellemző módon itt működik Jan Fabre modern, a hagyományos műfaji keretek közé nemigen sorolható táncszínháza, Philippe Herreweghe és a Collegium Vocale Gent, valamint Hervé Niquet Beethoven-Akadémiája, és ebben a központban helyezték el az antwerpeni konzervatóriumot, a színművészeti főiskolát (Posthoogeschool voor Podiumkunsten), a Flamand Építészeti Intézetet, valamint az antwerpeni Radio 2 állomást is. A deSingel Központ három színházterme közül az ezerszemélyes Kék teremben hangversenyeket, míg a 800 fős Vörös teremben tánc- és színházi produkciókat rendeznek, a 92 személyes Kisterem pedig kamaraprodukciók színhelyéül szolgál. A termek közötti folyosókat és helyiségeket eleve olyan méretűre építették, hogy azokban kiállításokat lehessen rendezni. A központ állandóan bővül, 2011-ben újabb egységeket adtak át, amelyek színházi, táncművészeti és zenei célokra alkalmasak.A Fesztiválzenekar turnéja során itt elsőként Bach 3. zenekari szvitje hangzik el, amelynek kéziratát Mendelssohn fedezte fel. A zongoraművész Emmanuel Ax egy igazi klasszikust, Mozart komoly és súlyos tónusa ellenére is népszerű d-moll zongoraversenyét játssza. A záródarabban, Csajkovszkij 4. szimfóniájában a szerző a körülöttünk ólálkodó végzettel hadakozik, végül mégis \r\nboldogságot ír fel nekünk receptre.
Nincs olyan ember, aki ne játszana el a gondolattal, mi lett volna belőle, ha valami vagy ha minden másképp alakul az életében. Az előadás alkotói ezúttal ezt a játékot veszik komolyan és ezen keresztül vallanak magukról, tévedéseikről és vágyaikról. Öt fiktív élettörténet jelenik meg, és ezekben találkoznak egymással az alkotók valós vagy elképzelt alteregói.
A vígjáték egy izgalmas, kalandos utazáson keresztül, rengeteg humorral világít rá a középkorú nők és a változó kor kikerülhetetlen nehézségeire. Megmutatja, hogy mi nők képesek vagyunk megbirkózni ezekkel a kihívásokkal - ám minden könnyebben megy öniróniával, sok nevetéssel, különösen akkor ha számíthatunk a férfiak támogatására.
Világraszóló népszerűségét minden sablont és konvenciót mellőző eredeti egyéniségének köszönheti. A világhírű hegedűművész bátor művészi szabadsággal szólaltatja meg a műsorára…
A Magyar Nemzet Balett talán legelegánsabb estjére invitálja a nézőt: a szimfonikus zenekarral kísért, klasszikus technikára épülő egyfelvonásos táncművek a…
Ezt a darabot irodalmunk tényleges szereplői és azok sorsa ihlették. A részleteket azonban sokhelyütt a szerzők és a műfaj igényei…
enhed(er) i kurven
total:
Tiden er udløbet. Start venligst forfra med at vælge billetter.