Vásárlási tájékoztató

1. Az internetes jegyvásárlás

  • A szolgáltatás leírása

2. Előadások keresése, tallózás

  • Keresés
  • Minden előadás
  • Városok szerint
  • Helyszín szerint
  • Előadás címe szerint
  • Időpont szerint

3. Jegykiválasztás

  • Nézőteres kiválasztás
  • Szektoros jegykiválasztás
  • Hely kiválasztása
  • Érkezési sorrendes jegyválasztás
  • Elfogyott jegyek

4. Kedvezmények
5. A kosár használata
6. A kézbesítés módja

  • Elektronikus utalvány
  • PDF utalvány
  • E-ticket
  • MobilTárca
  • Házhozszállítás / GLS

7. Fizetés

  • A szolgáltatás díja
  • A fizetés módja
  • Elállás a vásárlástól

8. A vásárlás visszaigazolása
9. Hiba a fizetés során
10. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén
11. Jegyek átvétele
12. Fizetés MasterPass-szal
13. SuperShop pont beváltása

14. Fizetés OTPay-el
15. Biztonságos bankkártyatranzakciók
16. Tranzakcióra alkalmas bankkártyák
17. Fizetés SOFORT-tal 

18. Referencia
19. Elmaradt előadások
20. Ajándékutalvány
22. Hírlevél
22. Adatainak tárolása, védelme
23. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok


1. Az internetes jegyvásárlás
A szolgáltatás leírása

Az InterTicket jegyértékesítési oldalain ön információt kaphat a Számítógépes Jegyértékesítési Rendszerhez kapcsolódó előadóhelyek előadásairól, az azokra megvásárolható jegykészletről. A kiválasztott előadás nézőterén egyúttal ki is jelölheti az ön által megvásárolni kívánt belépőjegyet, amelyet azonnal meg is vásárolhat bankkártyája segítségével.


2. Előadások keresése, tallózás

Szabadszavas keresés
A főlap jobb oldalán, felül található a gyorskereső. A gyorskeresőben adja meg a keresett műsor, helyszín, személy, vagy bármely keresőszót (elegendő egy szótöredék beírása). A keresés ikonra kattintva, vagy az Enter billentyű megnyomása után a találati oldalon választhatja ki a keresett programot, előadóhelyet, vagy személyt. Már a keresőszó írása közben (legalább 3 karekter megadása szükséges) a weboldal javasol találatokat. Itt kattinthat a találatokra, vagy pl. a "Több program" linkre kattintva a keresőszónak megfelelő összes találatot jelenítheti meg.

Tallózás a kategóriákban
Az oldal fejlécében található kategóriákra kattintva az adott kategóriához tartozó programokból ajánlunk néhányat, valamint az előző nap legnépszerűbb programjait láthatja a Top10 listában. 

Kategória oldalak
A bal oldalon található szűrők segítségével tud tallózni az előadások között. Választhat műfaj szerint, megjelölheti, melyik városban keres programokat, vagy megadhat időintervallumot is. Egyszerre több feltételt is megadhat. Ebben az esetben olyan programokat mutat az oldal, amelyek minden megadott feltételnek megfelelnek. A választott feltételek a találatok felett láthatók, kattintással kikapcsolhatók. Amennyiben nem programokat, hanem előadásokat szeretne látni a találati listában, kattintson a "Váltás az eseményekre" linkre a találatok fölött, a jobb oldalon. Ebben az esetben időrendben listázza az oldal a találati listát.

A fejlécben, a kategóriák melletti karikára kattintva további oldalak érhetők el:

  • Keresés dátum szerint: Itt kiválaszthatja, mely napra keres előadást.
  • Rendezvényhelyszínek: ezen az odlalon találja a Jegy.hu-n elérhető rendezvényhelszíneket. A listát szűkítheti városok szerint, ehhez válassza ki a legördülő menőben a keresett várost. amennyiben térképen szeretne előadóhelyet keresni, kérjük, kattintson a "Keresés térképen"-re. Kattintson a választott helyszínre, így az itt található események listáját találja.
  • Városok: A rendezvényhelyszínekhez hasonlóan a városokat találja ezen az odlalon. Térképen is kereshet.
  • Személyek: ezen az odlalon kereshet a rendszerünkben található színészek, alkotók, előadók között. Kattintson a keresett személyre, így a következő oldalon a keresett alkotó adatlapja lesz látható. rövid információt, képet, valamint a rendszerünkben található kapcsolódó műsorokat mutatjuk meg.

Eseménykereső
A főoldalon található az "Eseménykereső". Itt több szempont szerint kereshet. Választhat kategóriát, várost, rendezvényhelyszínt, vagy dátumot.
egyszerre több feltételt is választhat, ebben az esetben olyan eseményeket mutatunk, amelyek minden választott feltételnek megfelelnek.

3. Jegykiválasztás

Nézőteres kiválasztás
Azon előadások esetében, ahol a jegyek helyre szólnak a nézőtéren, a „Jegyvásárlás” szövegre kattintva megjelenik a nézőtér, vagy egyes előadóhelyeknél a választható szektorok.

Szektoros jegykiválasztás
A zöld színnel jelzett szektorokba vásárolható még szabad jegy. A szektor kiválasztása után a választott szektor nézőtere jelenik meg, míg a szektornézet a jobb alsó sarokban továbbra is látható kicsiben. Itt továbbra is látható, hogy mely szektorokban van még szabad jegy (zöld), mely szektorban nincs már megvásárolható jegy (szürke), és hogy melyik szektort választotta ki (narancssárga). A megjelenített nézőtéri alaprajz a nagyító/kicsinyítő és iránygombokkal állítható a kívánt méretre. Ha mégsem a kiválasztott szektorban szeretne jegyet vásárolni, a szektornézet kicsinyített képére, vagy a bal felső részen található „vissza a szektorokhoz” gombra kattintva térhet vissza a szektornézethez.

Hely kiválasztása
Ha nem szektoros a nézőtér, vagy már kiválasztottuk a kívánt szektort, a nézőtér (vagy szektor) részletes képét láthatjuk. Itt megtekintheti és ki is választhatja az önnek tetsző székekre megvásárolható (zöld színnel jelzett) jegyeket. Ha a nézőtéren a kurzort rávezeti a székre, megtekintheti az aktuális jegy, illetve székinformációkat a megnyíló szövegablakban. Ha az ön által kiválasztott székekre kattint, azok színe narancssárga színűre változik, és a jegy az Őn kosarába kerül. A kosárba tétel után 20 perc áll rendelkezésére, hogy a jegyét megvásárolja. A 20 perc leteltéig további jegyeket tehet a kosárba. A nézőtéri rajzon a kosárba tett jegy kijelölése újabb kattintással megszüntethető. Ha már nem kíván további jegyeket a kosarába tenni, kattintson a nézőtér alatt található „Kosárba” gombra. A weboldal bármely részén böngészik, a jobb felső sarokban található kosár ikon megnyomásával is a kosarához juthat, és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Érkezési sorrendes jegyvásárlás
Amennyiben a nézőtér nem számozott ülésrendes - tehát az előadásra szóló jegyekkel érkezési sorrendben foglalhatja el helyét -, az előadásokra a kívánt jegy-darabszám megadásával helyezhet el jegyeket kosarába. A kosárba helyezhető jegyek száma maximum 10 db.

Elfogyott jegyek
Amennyiben egy előadás mellett az „Elfogyott”, illetve „Nem elérhető” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy. Javasoljuk, hogy érdeklődjön a helyszíni pénztárban.

4. Kedvezmények
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.

5. A kosár használata
A kosárban egymás alatt felsorolva láthatja az ön által kiválasztott jegyeket. Látható a kiválasztott előadás címe, az előadóhely, az időpont, és a kiválasztott szék (illetve választott szektor, ha van). A részletes jegyinformáció mellett a jegy ára, a kezelési költség ára, és a kettő összege látható. A jegyek alatt látható a fizetendő végösszeg. Kérjük, figyelmesen nézze át a kosarát, mielőtt a fizetés gombra kattint! A megvásárolt jegyeket sem cserélni sem visszaváltani nem tudjuk! Amennyiben egy jegyet törölni szeretne a kosárból, kattintson a jegy jobb oldalán lévő "X" „Töröl” ikonra. Ha egy műsorhoz tartozó összes jegyet törölné, kattintson a műsor címe mellett található "X" „Összes törlés” ikonra.

6. Kézbesítés módja
A kézbesítési módok közül Ön mindig a kiválaszott és korásba tett jegyhez engedélyezett módozatokat látja aktívnak. Amennyiben bármelyik kézbesítési mód inaktív, az a kiválasztott jegyhez nem engedélyezett.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az egyes előadóhelyek az internetes jegyértékesítés során eltérő kézbesítési módokat engedélyezhetnek!

Elektronikus utalvány
Az elektronikus utalvány választása esetén a vásárlást követően egy a vásárlását igazoló e-mailt küldünk a megadott e-mail címre. A levélben elküldjük a megvásárolt jegyek részletes adatait, és egy utalványazonosítót. Kérjük, ezt az e-mailt nyomtassa ki! Az előadás napján az előadóhely pénztárában a kinyomtatott e-mail felmutatásával kapja meg a megvásárolt jegyeket.

PDF utalvány
A PDF utalvány hasonlóan működik, mint az elektronikus utalvány. Ebben az esetben egy PDF dokumentumot küldünk a megadott e-mail címre. A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Kérjük, a PDF-et nyomtassa ki, és vigye magával az előadásra! A kinyomtatott utalványt az előadóhely pénztárában mutassa be. Az utalványban szereplő vonalkód azonosítása után adja ki a színház a jegyeket.

E-ticket
Amennyiben a kiválaszott jegyre engedélyezett elektronikus jegy kiadása, a rendszer automatikusan az E-ticket kézbesítési módot jelöli meg, mely kézbesítési mód nem módosítható. Az E-ticketet szintén e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik. Felhívjuk figyelmét, hogy jelen E-Ticket önmagában érvényes és jogosít fel a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ön E-ticketjéről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Házhozszállítás/GLS
Internetes és telefonos rendelésnél van lehetőség a megvásárolt jegyek házhozszállítását kérni az alábbi feltételek szerint.
- A rendelés és a választott előadás napja között legalább 8 nap köztes idő megléte.
- A házhozszállítás csak azon előadások esetén vehető igénybe, amelyeknél az előadóhely engedélyezi jegyek nyomtatását.
- A GLS Service a rendeléstől számított 5 munkanapon belül végzi a kiszállítást.
- A kézbesítés ideje munkanapokon 8-17óra között.
- A GLS maximum kétszer kísérli meg a kézbesítést. Amennyiben mindkétszer sikertelen, a jegyek az előadóhely jegypénztárában az előadás napján vehetők át.
- A házhozszállítás díja rendelésenként: 1800 Ft (az ÁFÁ-t tartalmazza)

A kosár felületen jelölje be, ha házhozszállítást kér! A szállítási költség összege a jegyárhoz és a kezelési költséghez adódik, mely végösszeg kerül terhelésre a bankkártyás fizetéskor.
A fizetési adatlap kitöltésekor adja meg a szállítási adatokat! Amennyiben a megadott ügyféladatokkal megegyezik a szállítási cím, kérjük, kattintson a "Szállítási adatok megegyeznek" feliratra! Kérjük, pontos adatokat adjon meg!
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a házhozszállítást kizárólag a rendeléssel egy időben lehet kérni.

FIGYELEM! A házhozszállítás jelenleg kizárólag Magyarország területén érhető el!

7. Fizetés, a szolgáltatás díja
A szolgáltatás díja
A szolgáltatás díja (továbbiakban: kezelési költség):

  • Bankkártyás, OTPay és MasterCard Mobile fizetés esetén jegyenként 2% + 200 Ft.
    Felhívjuk vásárlóink figyelmét, hogy a megadott bankkártyás kezelési költség azokra a vásárlásokra vonatkozik, amelyeket magán a JEGY.HU portálon kezdeményeztek. A kezelési költség más honlapokon ettől eltérhet. Ha tehát nem a JEGY.HU honlapon kezdeményezte a vásárlást, kérjük figyelmesen tanulmányozza a fizetési felületen feltüntetett kezelési költséget.

A megadott kezelési költségek az ÁFÁ-t tartalmazzák.

A fizetés módja
A kézbesítés módjának és a fizetési módjának kiválasztása után nyomja meg a „Tovább a fizetéshez” gombot. A következő adatlapon töltse ki a Vásárlói adatmezőket, futárszolgálat igénybe vétele esetén a szállítási címet is. Valamint jelölje meg, amennyiben az áfa-s számlát más adatokra kéri. Az adatlapot kérjük pontosan kitölteni. Minden mező kitöltése kötelező. Az adatok megadása után nyomja meg a Fizetés gombot. A rendszer átlépteti Önt a pénzügyi szolgáltató fizetési felületére, Itt kell megadnia a bankkártyás fizetéshez szükséges információkat.
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:
- Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
- Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
- Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
- Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!

A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - 5-10 másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a Rendszer azonnali visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.
Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetőek.

A SZÉP kártyára vonatkozó jogszabályi rendelkezés nem teszi lehetővé annak elfogadását a közvetítői tevékenység során. Az un. 3D-s fizetési rendszerben a bank standard tranzakciós felületén ugyan van lehetősége kiválasztani "Egyéb" kártyatípust, a fizetés mégsem kerül autorizálásra. Kérjük, ne használja ezt az opciót!

Elállás a vásárlástól

A vásárlás a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható. A Vásárló a 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) l) bekezdése alapján az elállási jogát illetve felmondási jogát nem gyakorolhatja, ha a Rendezvényre szóló Belépőjegy egy adott időpontra (adott napra, határnapra) szól. Ebben az esetben a Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni (az előadás elmaradása esetének kivételével).

Abban az esetben, ha a Vásárló olyan jegyet vásárolt, amely nem adott időpontra szól (pl. bármikor felhasználható múzeumi belépők stb.) illetve, ha a jegyen kívül olyan más terméket (pl. könyv, kiadvány, merchandising termékek stb.) vásárolt, amelyre vonatkoznak a 45/2014. (II.26.) Kormányrendeletben szabályozott fogyasztói elállási és felmondási jog szabályai, akkor ezekre a jogok ra vonatkozó részletes leírás található az Általános Szerződési Feltételek VII. pontjában valamint 2. és 3. mellékleteiben.

Rendszerünkön keresztül kizárólag jegyvásárlás lehetséges, a jegyeket lefoglalni, félretenni nem áll módunkban. Azáltal, hogy Ön beírja a szükséges adatokat, majd megadja a banki felületen a kártya adatait, melyet a bank sikeresen elfogad, a jegyeket megvásárolja. Fentieknek megfelelően az adott időpontra szóló jegyek esetében a vásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza!


8. A vásárlás visszaigazolása
A sikeres vásárlásról automatikusan értesíti önt e-mailben a rendszer. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefonszámot, vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

9. Hiba a fizetés során
Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!

10. Számlaigénylés bankkártyás vásárlás esetén

A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre automatikusan elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat. Amennnyiben a vásárlási folyamat során elfelejtett más névre számlát igényelni, írjon nekünk az interticket@interticket.hu e-mail címre. Kérjük adja meg a módosítani kívánt e-számla sorszámát (ITE...) és a számlázási adatokat.


11. Jegyek átvétele (Ld. még: 6. A kézbesítés módja)
Az áruházban megvásárolt és kifizetett jegyeket ön átveheti:
1. a rendezvény napján közvetlenül az előadás előtt az előadóhelyek jegypénztáraiban:
- email-es visszaigazolás bemutatásával,
- PDF voucher bemutatásával
2. E-ticket
3. GLS futárszolgálat
A futárszolgálat árairól a „6. A kézbesítés módja” pont alatt tájékozódhat.

12. Tájékoztató a MasterPass fizetési módról

A MasterCard által fejlesztett MasterPass ingyenes digitális tárcával gyorsan és biztonságosan vásárolhat világszerte több ezer MasterPass elfogadóhelyként működő online kereskedőnél.

- Több idő marad vásárlásra: a fizetés gyors és egyszerű online fizetés okostelefonjára telepített alkalmazáson keresztül.
- A MasterCard online tárolja a vásárlók személyes és banki adatait, így a webáruházakban ezeket nem kell megadnia.
- A mobilján, titkos mPIN kódjával hagyhatja jóvá a fizetést.


Hogyan működik?
A MasterCard által fejlesztett MasterPass ingyenes, használata egyszerűen megkezdhető, a MasterPass-képes mobilalkalmazások könnyen telepíthetőek, és minden webáruházban fizethet vele online, ahol a Buy with MasterPass gombot látja a fizetési lehetőségek között.
Hogyan lehet saját MasterPass-képes digitális tárcája?
1. Töltse le, telepítse és indítsa el valamelyik MasterPass-képes digitális tárca mobilalkalmazást.
Magyarországon aktuálisan elérhető MasterPass-képes digitális tárcák:
www.mastercard.hu>>szolgáltatások>>MasterPass
2. Regisztrálja benne MasterCard, CVC2 kóddal ellátott Maestro, Visa vagy American Express kártyáját az alkalmazásban található lépéseket követve.
A regisztráció során válasszon magának egy saját, titkos mPIN kódot.
3. Ezután bármely MasterPass elfogadóhelyen – ahol a „Buy with MasterPass” gombot látja - fizethet a letöltött MasterPass-képes mobilalkalmazással, vagyis saját digitális tárcájával.


Hogyan fizethet MasterPass segítségével?
1. A webáruházban válassza ki a kívánt árut vagy szolgáltatást.
2. Kattintson rá a „Buy with MasterPass” gombra.
3. Válassza ki a listából az Ön által használni kívánt digitális tárcát.
4. Adja meg mobiltelefonszámát.
5. Ezt követően a mobiltelefonján nyissa meg az alkalmazást.
6. Válassza ki a fizetésre használni kívánt bankkártyát.
7. Hagyja jóvá a fizetést mPIN kódja megadásával.
8. Eztán Ön kilép a digitális tárcából, és visszakerül a webáruház oldalára.
9. A fizetést a webáruház megerősíti.
További információra vagy segítségre van szüksége?
A mastercard.hu oldalon többet is megtudhat a MasterPass fizetési módról és a digitális tárcákról.
Ha digitális tárcájának használatával kapcsolatban szeretne segítséget kapni, kérjük, keresse saját digitális tárcájának működtetőjét.
Miért előnyös MasterPass-szal, azaz digitális tárcával fizetni?

EGYSZERŰ
- Vásároljon egyszerűen: a MasterPass-szal elég egyszer megadnia az adatait, nem kell minden egyes vásárláskor újra begépelnie őket, így a hibalehetőség is csökken.
- A fizetési oldalon egyetlen kattintással fizethet. Ezután bármikor biztonsággal hozzáférhet a kártyáihoz és további adataihoz, amikor MasterPass-szal fizet.
- Nem csak Magyarországon fizethet vele: segítségével a külföldi webáruházakból is vásárolhat.
- Abban az esetben, ha a webáruház ezt lehetővé teszi, a MasterPass digitális tárcában elmentett szállítási címet is használhatja.
- A MasterPass-t elfogadó kereskedők által támogatott hűségkártyák esetében a hűségpontjait is gyűjtheti majd digitális tárcájában.

MEGBÍZHATÓ
- Vásároljon a MasterPass-szal, és élvezze a MasterCard stabil, többszintű biztonságának előnyeit!
- A MasterCard globális fizetési hálózatával Ön biztonságban érezheti magát. A MasterPass a legmagasabb szintű biztonsági védelemmel van ellátva.
- A kereskedőnek a tárcában rögzített adatok közül csak a szállítási és a számlázási címet kell átadnia, az Ön bankkártya adatait a kereskedő nem láthatja, ami kizárja az ezzel járó kockázatokat.

 

13. SuperShop pont kezelésére vonatkozó szabályok

A Szolgáltató Partnerként csatlakozott a SuperShop Törzsvásárlói Programhoz (üzemeltető: SuperShop Kft., székhely: 1117 Budapest, Október huszonharmadika utca 8-10., Allee Corner Irodaház, Corner Torony, V. emelet; cégjegyzékszám: 01-09-674945; ügyfélszolgálat címe: 1476 Budapest, Pf. 249., e-mail cím: ugyfelszolgalat@supershop.hu; a továbbiakban SuperShop).

A Program keretében a Szolgáltató lehetőséget biztosít a Vásárlónak arra, hogy a Jegy.hu honlapon (a továbbiakban: Jegy.hu honlap, vagy honlap) történő vásárlás során – ha rendelkezik SuperShop kártyával –

a) a megvásárolt termékek után SuperShop pontokat gyűjtsön, amelyeket a rendszer a fizetést követően, legkésőbb 2 munkanapon belül jóváír a Vásárló SuperShop pontfolyószámláján, illetőleg

b) a vásárlás ellenértékének kiegyenlítése érdekében SuperShop pontokat váltson be.

A SuperShop kártya használata

a) A SuperShop pontfolyószámlán lévő pontok ellenőrzése

A Vásárló a megadott SuperShop kártya folyószámláján lévő pontok összegét ellenőrizni tudja a Jegy.hu honlapon, vásárláskor, a fizetési felületen. Ellenőrzéshez a Vásárlónak, meg kell adnia adatait és az „Egyenleg lekérdezése” gombra kell kattintania. Ha ezen adatait helyesen – a SuperShop adatbázisban szereplő adatokkal egyezően – adta meg, akkor a rendszer megjeleníti a Vásárló aktuális SuperShop pontegyenlegét. Amennyiben a Vásárló hibás adatokat ad meg, úgy a SuperShop pontegyenleg nem jelenik meg, és ez esetben javasolt, hogy a Vásárló ellenőrizze a megadott adatok helyességét. Ha a Vásárló ezen ellenőrzést, illetve egyenleglekérdezést nem végzi el, és emiatt a SuperShop ponttranzakció nem valósul meg, azért sem a Szolgáltatót, sem a SuperShop Kft-t nem terheli felelősség. Amennyiben a Vásárló az adatokat ellenőrzi, ugyanakkor az egyenleglekérdezés az adatok egyezőségének hiánya miatt továbbra is sikertelen, azt a Vásárló 1 munkanapon belül jelezni köteles a Szolgáltató, valamint a SuperShop Kft. felé. A megjelenített pontegyenleg adatok pusztán tájékoztató jellegűek, bármely vita esetén a pontegyenleg vonatkozásában a SuperShop nyilvántartása az irányadó.

b) SuperShop pontfolyószámlán lévő pontok beváltása a honlapon keresztül

A Vásárló a Jegy.hu honlapon a SuperShop pontfolyószámláján lévő pontokat a belépőjegyek értékének 100%-áig beválthatja, azaz jogosult a teljes értéket akár kizárólag SuperShop pontokkal is kiegyenlíteni, ha erre a pontfolyószámlájának egyenlege fedezetet nyújt. A Vásárló a SuperShop kártyáját a honlapon a fizetési lehetőségeket felkínáló oldalon tudja használni a vásárlás ellenértékének kiegyenlítésére (kivéve a futárszolgálat költségét). Egy SuperShop pont egy forintnak felel meg a kiegyenlítés során.

A Vásárlónak meg kell adnia a SuperShop kártya számát, a SuperShop adatbázisban szereplő teljes nevét, illetve születési dátumát és email címét. Az adatok megadásával a Vásárló hozzájárul, hogy az InterTicket Kft. a megadott adatait az Adatkezelési Szabályzatban és a jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint kezelje és a SuperShop Kft. részére – a SuperShop Program Részvételi Feltételei szerinti adatkezelés céljából – továbbítsa.

Amennyiben a Vásárló a SuperShop fizetési módot választja a vásárlás ellenértékének részben vagy egészben történő kiegyenlítésére, úgy a beváltani kívánt pontok mértékét a Vásárló pontosan meg tudja adni a fizetést megelőzően, a fizetési felületen. Ehhez csak annyit kell tennie, hogy az „A levonni kívánt pontok összege (1 pont = 1 Ft) ” felirat alatt megtalálható sávban pontosan megadja, hogy mennyi SuperShop pontot kíván beváltani a vásárlása során.

A Szolgáltató e felületet előzetesen kitölti a megvásárolni kívánt jegyek ellenértékének összegével amennyiben a Vásárlónak rendelkezésére áll elegendő SuperShop pont a megvásárolni kívánt jegyek ellenértékének teljes kiegyenlítésére. Amennyiben a Vásárlónak nem áll rendelkezésére elegendő SuperShop pont a megvásárolni kívánt jegyek ellenértékének teljes kiegyenlítésére, úgy a Szolgáltató Vásárló által maximálisan felhasználható pontokat írja be előzetesen a felületre. Ugyanakkor a Vásárló jogosult ezt az előzetesen megadott összeget csökkenteni. A pontokkal nem fedezett vételár-részt, illetve a futárszolgálat költségét a Vásárló a honlapon megadott más fizetési mód(ok) segítségével fizetheti meg.

c) SuperShop pontok jóváírása a SuperShop pontfolyószámlán

A Vásárló a SuperShop kártyáját a honlapon a sikeres vásárlást visszaigazoló oldalon tudja használni SuperShop pontok gyűjtésére.

A sikeres vásárlásról tájékoztató oldalon megjelenik, ha a Vásárló az adott megrendeléssel SuperShop pont gyűjtésére vált jogosulttá. Ha a vételárat részben SuperShop pontokkal egyenlítette ki a Vásárló (és kártyaadatait a vásárlás folyamatában megadta), akkor a gyűjtött pontok automatikusan jóváírásra kerülnek, és az oldal feltünteti a Vásárló új SuperShop pont egyenlegét.

Amennyiben a vásárlás során nem adta meg a SuperShop kártya számát (nem használta fel fizetésre), abban az esetben a sikeres vásárlásról tájékoztató oldalon az jelenik meg, hogy a SuperShop pontok jóváírására a „pont jóváírása” gomb megnyomásával kerülhet sor (természetesen csak abban az esetben, ha a Vásárló rendelkezik SuperShop kártyával). A Vásárlónak meg kell adnia a SuperShop kártya számát, a SuperShop adatbázisban szereplő teljes nevét, illetve születési dátumát és email címét. Az adatok megadásával a Vásárló hozzájárul, hogy az InterTicket Kft. a megadott adatait az Adatkezelési Szabályzatban és a jelen ÁSZF-ben rögzítettek szerint kezelje és a SuperShop Kft. részére – a SuperShop Program Részvételi Feltételei szerinti adatkezelés céljából – továbbítsa, illetve az adatainak összevetéséhez a SuperShop adatbázis adataival. Amennyiben az adatok ellenőrzése sikeresen megtörtént, megjelenik a Vásárló új pont-egyenlege.

Ha a vásárlás teljes egészében SuperShop pontok felhasználásával történt, úgy SuperShop pont jóváírásra nem kerül sor, mivel a Vásárló az adott vásárlásnak a SuperShop pont beváltásával kiegyenlített (rész)összege után nem jogosult SuperShop pont gyűjtésére.

A Vásárló minden teljes 500 Ft vásárlási érték után jogosult 1 SuperShop pont gyűjtésére, azzal, hogy a Vásárló az adott vásárlásnak a SuperShop pont beváltásával kiegyenlített (rész)összege után nem jogosult SuperShop pont gyűjtésére.

A SuperShop pontok meghatározása termékszinten történik, nem pedig a kerekítéseket is tartalmazó vásárlási végösszeg alapján.

A SuperShop kártya használatára, elvesztésére, cseréjére, illetve a SuperShop kártyának a Honlapon kívüli felhasználására a SuperShop Program Részvételi Feltételei irányadók, melynek rendelkezéseit a Vásárló a SuperShop kártya igénylésekor magára nézve kötelező érvényűnek fogadott el. A Részvételi Feltételek a www.supershop.hu oldalon érhető el.


14. Tájékoztató az OTPay fizetési módról

Mi az OTPay?
Az OTPay fizetés lehetőségét webáruházunkban az OTP Bank Nyrt. biztosítja.
Az OTPay olyan mobilfizetési megoldás, amely segítségével a vásárló az OTPay alkalmazásban előzetesen regisztrált bankkártyájával fizethet okostelefonjával.

Az OTPay alkalmazásba az alábbi, OTP Bank és más pénzintézet által kibocsátott kártya típusok regisztrálhatók: 
•    MasterCard®   
•    Maestro    
•    Visa®
•    Visa Electron®  
•    American Express®

A tranzakció lebonyolításához a vásárlók részéről egy okostelefon és természetesen a regisztrált és aktivált bankkártyával rendelkező OTPay alkalmazás szükséges.

Az OTPay mobilfizetési mód során, a hagyományos internetes vásárlásoktól eltérően nincsen szükség bankkártya adatok megadására. Vásárláskor a fizetést a saját okostelefonján, az Ön által választott mPIN megadásával hagyja jóvá.

Mit kell tenni az OTPay igénybevételéhez?
Az OTPay alkalmazással történő fizetéshez egy okostelefon, mobiltelefon internet hozzáférés (Wi-Fi vagy mobilinternet) és természetesen a regisztrált bankkártyával rendelkező OTPay alkalmazás szükséges.

Hogyan fizethetek az OTPay-el?
•    Válassza ki a kívánt terméket vagy szolgáltatást, majd véglegesítse kosara tartalmát a webáruházban.
•    A fizetési módok közül válassza az OTPay-t.
•    Adja meg a webáruház felületén mobiltelefon-számát vagy OTPay azonosítóját.
•    Okostelefonjára megérkezik egy üzenet, amely tartalmazza a vásárlás adatait (vásárlás helye, összeg, stb).
•    Válassza ki az alkalmazásból a fizetéshez használni kívánt előzetesen regisztrált bankkártyát.
•    Az mPIN kód megadásával hagyja jóvá a fizetési kérést.
•    A tranzakció sikerességéről visszaigazoló üzenetet kap telefonjára.
•    A webáruház a saját felületén is tájékoztatja Önt a tranzakció eredményéről, valamint felajánlja a további böngészés, vásárlás lehetőségét.

További információkért kérjük, keresse fel a https://www.otpbank.hu/otpay/ oldalt.

15. Biztonságos bankkártya tranzakciók
Fizetési oldalunkon keresztül fizethet bankkártyával, az OTP Bank által nyújtott szolgáltatás segítségével, valamint biztonságos nemzetközi szolgáltatók (SixPay-Wirecard, Simple) által nyújtott fizetési rendszeren keresztül. Az InterTicket minden vásárlói adatot a nemzetközi szabványoknak megfelelő, biztonságos, 128 bites SSL titkosítással védetten kezel.

A Simple fizetési módról részletesen itt olvashat.

16. Fizetés SOFORT-tal

Mi a SOFORT Banking?

A SOFORT Banking az online azonnali átutalási eljárások közé tartozik és a bevált online bankolás alapján működik. Nagy előnye, hogy Önnek nem kell regisztrálnia vagy virtuális bankszámlát létrehoznia, nincs szüksége hitelkártyára vagy bankkártyára. Minden fontos átutaláshoz szükséges adat előre ki van töltve, így elkerülheti az esetleges gépelési hibákat.

Fizessen Ön is kényelmesen, az internetes bankoláshoz használt adataival!


Hogyan fizethetek a SOFORT Banking-gel?
•    Online vásárláskor válassza a SOFORT Banking fizetési módot, melyet követően automatikusan átirányításra kerül a kódolt fizetési felületre.
•    Az oldal automatikusan átveszi átutalása adatait, így csupán a bankját kell kiválasztania, majd megadnia a megszokott internetes bankoláshoz használt belépési adatait.
•    Végezetül a jóváhagyó kóddal engedélyezi az átutalást. Az adatok titkosítva kerülnek továbbításra az online banking bankszámlájához.
•    Az internetes kereskedő azonnali visszaigazolást kap az átutalás beadásáról, így megrendelését azonnal feldolgozhatja. Megrendelésének kiszállítására így nem kell sokáig várnia. 


A SOFORT Banking biztonságos
•    A SOFORT Banking a világ legbiztonságosabb fizetési rendszerei közé tartozik, mert a bevált és biztonságos internetes bankolást veszi igénybe.
•    Az internetes bankoláshoz szükséges bejelentkezési adatok, valamint a tranzakciót jóváhagyó kód megadása kizárólag a SOFORT AG levédett fizetési felületén történik, és nem a kereskedő oldalán.
•    A személyes adatok (mint pl. bejelentkezési adatok, hitelesítő kód) nem kerülnek tárolásra. 
•    A SOFORT AG a TÜV Saarland „Tanúsított adatvédelem “ védjegyével, a SOFORT Banking pedig az „Ellenőrzött fizetési rendszer“ tanúsítványával rendelkezik.
•    A fizetési mód 2005-ben történt első alkalmazása óta egyszer sem történt visszaélés olyan vásárlóval szemben, aki a SOFORT AG rendszerébe megadta az internetes bankoláshoz szükséges hozzáférési adatait és az igazoló kódot.


További információért keresse fel a SOFORT Banking honlapját: www.sofort.com.

 

 

17. Tranzakcióra alkalmas bankkártyák
A nemzetközi szolgáltató által nyújtott fizetési rendszerben jelenleg dombornyomott MasterCard és VISA kártyákkal lehetséges a fizetés.
Ugyanakkor az OTP szolgáltatásának igénybevételének esetén a felhasználható kártyák az alábbiak:
• MasterCard: (dombornyomott)
• Visa: (dombornyomott)
• American Express: (dombornyomott)
• Electron: (nem dombornyomott) ) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák elfogadhatók.
• Maestro: A Jegy.hu által használt OTP Bank internetes fizetőfelületen bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!
Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.


18. Referencia
Az InterTicket az OTP Bank Rt. Bankkártya Igazgatósága exkluzív szolgáltatásaként, 1995-ben elsőként jelent meg a hazai jegyértékesítési piacon elektronikus, távoli bankkártyás tranzakció-kezeléssel. A jegyvásárlásnak ezen formáját bankkártya-birtokosok tízezrei vették és veszik igénybe egyre nagyobb számban Magyarországon.

19. Elmaradt előadások
Mindent megteszünk annak érdekében, hogy a rendezvény esetleges elmaradása esetén Önt tájékoztassuk és a jegyek visszaváltását elősegítsük. Ugyanakkor Önnek tudnia kell, hogy a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért is a rendezvény szervezője a felelős. A jegy.hu honlapon azonnal közzétesszük a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, és Önt a vásárláskor megadott e e-mail címen értesítjük a jegy visszaváltásának vagy további felhasználásának lehetőségeiről, amint azokat hivatalos formában megkaptuk a rendezvény szervezőjétől.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási költség az előadás elmaradása esetén nem kerül visszatérítésre. A kezelési költség csak a véglegesen elmaradó előadás esetén kerül visszatérítésre. Amennyiben a meghirdetett programban a szervezők az időpont, illetve műsorváltoztatás jogát gyakorolva eszközölnek változtatást, az előadás nem minősül elmaradottnak.

A kezelési költség az online jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

  • Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza – az OTP bankon keresztül - a jegyek árát és a kezelési költséget, a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében.
  • MasterCard Mobile vásárlás esetén kérjük, adja meg a jóváíráshoz a bankszámla számát és a kedvezményezett nevét. A jóváírandó összeget – a jegyek árát - átutalással teljesítjük az Ön részére.
  • SixPay fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza a jegyek árát és a kezelési költséget az értesítéstől számított néhágy napon belül.

20. Ajándékutalvány
Beváltás: A Jegy.hu ajándékkártya a www.jegy.hu weboldalon használható fel minden, a rendszerben elérhető programra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor. A megvásárolt jegyek értékét levonjuk az ajándékkártyán lévő összegből. Amennyiben a megvásárolt jegyek értéke nem éri el az ajándékkártyán felhasználható összeget, a fel nem használt összeg a későbbiekben is levásárolható. Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékkártyán felhasználható összeg, a fennmaradó összeget bankkártyával tudja kiegyenlíteni.
Egy rendelés során több ajándékkártya is felhasználható. Ebben az esetben a kártyák összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékkártyát szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesíteni azokat.

Korlátozások: A Jegy.hu ajándékkártya kizárólag a www.jegy.hu weboldalon használható fel, a kapcsolódó, jegy.hu aldomainen működő weboldalakon nem.
Technikai okokból az ajándékutalvány Multipont vásárlás esetén nem használható.
Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az "Érvényesít" gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a kódját. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani, hibaüzenetet fog kapni.

A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékkártya utólagos beszámítására. Az ajándékkártyát nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani.
Az ajándékutalvány a vásárlást követően legkésőbb 1 órával aktiválódik.
Az utalvány a vásárlástól számított egy évig érvényes, hosszabbításra nincs mód.

Az ajándékkártya elvesztése: Kérjük, vigyázzon az e-mailben küldött PDF-re, és az azon szereplő kódra, mert az elvesztéséből fakadó kárért a Jegy.hu felelősséget nem vállal. Továbbá nem vállaljuk a felelősséget, ha a kódot ellopják, vagy az Ön engedélye nélkül felhasználják.

Ajándékkártya felhasználásának módja:
1. Nyissa meg a www.jegy.hu weboldalt
2. A kereső vagy a tallózók segítségével válassza ki, melyik programra szeretne jegyet vásárolni. A Jegy.hu –n több ezer rendezvény közül választhat, legyen szó színházról, koncertről, sporteseményről, fesztiválról.
3. Az esemény kiválasztását és a jegyek kosárba tételét követően a kosár oldalon tudja megadni ajándékkártyája kódját. Az "Érvényesít" gomb megnyomása után a fizetendő összeget az ajándékkártya értékével a rendszer csökkenti.

21. Hírlevél
A weblap jobb alsó oldalán lehetőség van feliratkozni a jegy.hu hírlevelére. Havonta legfeljebb két hírlevelet küldünk, melyben az elkövetkező hetek előadásaiból válogatunk. Érdemes feliratkozni, mert a hírlevélben ajánlott előadások egy részére kedvezményes, kezelési költségmentes vásárlást kínálunk, amennyiben a vásárlás a hírlevélből indult el.

22. Adatainak tárolása, védelme
Kérjük olvassa el az Adatkezelési Szabályzatot.

23. Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok
Az előadásokkal kapcsolatosan felmerülő, további kérdéseivel, kérjük, forduljon az InterTicket központi ügyfélszolgálatához:
Tel.: (06-1) 266-0000 (hétfőtől péntekig (munkanapokon) 9.00-20.00 óra között)
E-mail cím: interticket@interticket.hu

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.

Munkaszüneti- és ünnepnapokon, amennyiben az aznapi előadásra szóló visszaigazolását nem kapta meg vagy nem sikeres az online vásárlása, akkor a 06-30-29-29-253 telefonszámon kérhet segítséget. Az ügyeleti szám 10-19 óráig hívható.

Köszönjük, hogy elolvasta a tájékoztatót!

Ajándékozzon jegy.hu
utalványt!

Az ajándékutalvány, a jegy.hu rendszerében használható fel az elérhető programokra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor.

Interticket
Kultúra Kártya

A Kultúra Kártya szolgáltatásaival a jelenleg alkalmazott legnagyobb kedvezményeket vehetik igénybe a munkáltatók és munkavállalók

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön hírlevelünkből a legnépszerűbb programokról!