Gyakori kérdések

Nem olvastam el a vásárlói tájékoztatót és az Általános Szerződési Feltételeket
Kérjük, a vásárlás megkezdése előtt feltétlenül olvassa el az ismertetőt a vásárlásról, és az Interticket Kft. Általános Szerződési Feltételeit. Ezekben megtalál minden lényeges információt. A vásárlás véglegesítése előtt a rendszer felhívja a vásárló figyelmét, hogy ezt tegye meg. A fizetés gomb lenyomásával Ön azt igazolja, hogy tisztában van a tájékoztatók tartalmával, és elfogadta azokat. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az online jegyvásárlási felületek nem azonos feltételrendszerrel dolgoznak, ezért más online értékesítési szabályok nem vonatkoztathatók az Interticket jegyértékesítési rendszerre.

Mi az a kezelési költség?
A kezelési költség a jegyvásárlási rendszer használatának a díja. Nem tartozik a jegyárhoz. Azzal, hogy Ön jegyvásárlást kezdeményez - akár interneten akár telefonon - és a vásárlást sikeresen lebonyolítja, használja a rendszert. Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Tudok az Interticketnél személyesen jegyet vásárolni?
Nem. Az Interticket jegyértékesítési rendszerén keresztül online bankkártya (OTP, SixPay), mobiltelefon (Telenor és T-Mobile) valamint az OTP Abaqoos, Paypal és OTP Multipont kártya és MasterCard Mobile segítségével bonyolítható jegyvásárlás. Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a rendszerhez kapcsolódó weblapok nem mindegyikén található meg a fentebb felsorolt összes fizetési mód. Bankkártyás fizetésre minden weboldalon van lehetőség.

Hol tudok személyesen jegyet vásárolni?
Az Interticket Kft-vel partneri kapcsolatban álló jegyirodáknál országszerte lehetőség van személyes jegyvásárlásra. A jegyirodák listáját megtalálja a Jegyirodák oldalon.

Vásárolhatok-e kedvezményes jegyeket interneten?
A kedvezményes jegyek nem mindig hozzáférhetők az internetes vásárlás során. Ilyen esetben forduljon a szervezőhöz.

Melyek a szokásos kedvezményes jegyek?

Gyermekjegy
Előadóhely, illetve az esemény szervezőjének kizárolagos joga a gyermekjegyek kibocsátása. Egyes eseményeknél meghatározott kor alatt a szervező a részvételt kizárhatja. Kérjük, minden esetben tájékozódjon a konkrét előadás kapcsán a rendezvény szervezőjétől, hogy

  • Van-e ingyenes gyermekjegy
  • Ülhet-e gyermek ingyenesen a szülő ölében, vagy a gyermek önálló helyet kap
  • Van-e bizonyos kor felett/alatt kedvezményes gyermekjegy ár

Ahol a jegytípusok között szerepel gyermekjegy, korhatár szerint választhat a gyerek életkorához igazodó jegytípust, ahol nem, ott a kedvezmény ablak segítségével módosíthatja a jegyárat.

Ifjúsági, nyugdíjas, diák kedvezmény
Csak azok számára vehető igénybe, akik rendelkeznek az előadás időpontjában érvényes a kedvezményre jogosító igazolvánnyal. A belépésnél a kedvezményre való jogosultságot ellenőrzik.

Családi jegy
A családi jegy - amennyiben a szervező másképp nem rendelkezik - két felnőtt és két gyermek belépésére jogosít.

Csoportos jegy
A csoportos jegy a szervező által meghatározott létszámra vonatkozik.

Internetes vásárlásnál hogyan érvényesíthetem a kedvezményeket?
Az adott esemény szervezője jogosult kedvezmények meghatározására a jegyárból. A kosár felületen található kedvezmény ablakban választhatja ki a kedvezményt, melynek kiválasztása után a rendszer automatikusan módosítja a jegyárat. A kedvezmény hozzárendelés jegyenként történik. Egyes helyszíneknél – pl. akciós időszakban – automatikus a kedvezmény. Fizetés előtt minden esetben győződjön meg róla, hogy megfelelő áron vegye meg a jegyeket, mert a vásárlás után a jegyek visszaváltására, illetve a kedvezmények utólagos érvényesítésére nincs lehetőség.Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a kedvezményt jogosulatlanul igénybe vevőket a helyszínen kötelezik a teljes jegyár megfizetésére.

Mit tehetek, ha a weblap nem működik rendeltetésszerűen?

A jegy.hu oldal használatához az alábbi böngésző programok használatát javasoljuk: Mozilla Firefox, Google Chrome. Amennyiben ezektől eltérő böngészővel használja a felületet és a működés során hibát tapasztal, kérjük próbálja meg a fentebb jelzett programok valamelyikével a használatot.

Mit tegyek, ha nem tudok megnyitni egy nézőteret?
Felhívjuk figyelmét, hogy a nézőteres jegykiválasztáshoz a böngésző programok újabb verziója javasolt. A legnépszerűbb böngésző programok új verzióját a következő odlalakról tudja letölteni:
Mozilla Firefox letöltése
Google Chrome letöltése
Internet Explorer letöltése


Jegyek kijelölése, illetve honnan tudom, milyen jegyeket tettem a kosaramba?
Ha a nézőtéren egy jegyet kijelöl, az bekerül a kosarába. A "kosárba" gomb lenyomásával átléphet a kosár felületre, ahol megnézheti annak tartalmát. A kosáridő az első jegy kosárba tételétől számított 20 perc. A hátralévő időt egy óra jelzi a képernyő jobb felső sarkában. A weboldal bármely részén böngészik, a lap jobb felső sarkában található kosár ikon megnyomásával a kosarához juthat és megnézheti, milyen jegyeket tett eddig a kosárba.

Tudok jegyet foglalni?
Nem. Az Interticket online vásárlási rendszeren a jegyek időleges foglalása nem lehetséges. Amennyiben a jegyek kijelölésétől számított 12 perc múlva nem történik meg a jegyek kifizetése, a rendszer a kijelölt jegyeket automatikusan felszabadítja, és eladható állapotban visszahelyezi a nézőtérre.

Milyen bankkártyák alkalmasak fizetésre?

  • Visa: (dombornyomott)
  • MasterCard: (dombornyomott)
  • American Express: (dombornyomott)
  • Electron: (nem dombornyomott) Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg, hogy lehetővé teszi-e a kártya internetes használatát. Amennyiben az Ön Electron kártyáját kibocsátó bank engedélyezte az interneten való kártyahasználatot, Ön természetesen fizethet kártyájával internetes áruházunkban. Pontos információért kérjük, forduljon a kártyáját kibocsátó bankhoz! Az OTP Bank által kibocsátott kártyák elfogadhatók.
  • Maestro: A Jegy.hu által használt OTP Bank internetes fizetőfelületen bármely bank által kibocsátott Maestro kártya elfogadható. Az elfogadás feltétele, hogy az Ön kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát. Kérjük, konzultáljon a bankjával!

Amennyiben az ön kártyáján szereplő kártyaszám csak 10 jegyből áll, a 675761 számsort legyen szíves először beírni, és ezt követően a kártyáján szereplő 10 jegyű számot.

Hogyan igényelhetek számlát?
A megvásárolt jegyekről a vásárló adatainál megadott névre elektronikus számlát állítunk ki, melyet e-mailben kézbesítünk. Amennyiben más névre, vagy cég számára szeretne számlát kérni, kérjük, jelölje be a "Más névre kérem a számlát" négyzetet és adja meg a szükséges adatokat. Amennnyiben a vásárlási folyamat során elfelejtett más névre számlát igényelni, írjon nekünk az interticket@interticket.hu e-mail címre. Kérjük adja meg a módosítani kívánt e-számla sorszámát (ITE...) és a számlázási adatokat.

Mit jelent az e-számla?
Az e-számla elektronikus úton kerül kiállításra és megküldésre. Az e-számlát elektronikus formában kell tárolni, így minősül eredeti, hiteles példánynak. Amennyiben kinyomtatásra kerül, a nyomtatott bizonylat másolatnak tekintendő.
Amennyiben Önnek nem megfelelő az e-számla, számlaigényét legyen szíves írásban jelezni az interticket@interticket.hu email címre. Ez esetben a számlát az Ön által megadott email címre ún. távszámla formájában küldjük el, melyet Önnek kell kinyomtatnia.

Szeretnék jegyeket vásárolni, de nincs tranzakcióra alkalmas bankkártyám.
A www.jegy.hu weblap alsó részén található az Interticket rendszerhez Partnerként kapcsolódó jegyértékesítő pontok listája. A Partnerirodákban személyesen van lehetőség jegyvásárlásra.

Mire figyeljek a bankkártya adatok megadásánál?
A bankkártya adatok megadásánál az alábbiakra szeretnénk felhívni a figyelmet:

  • Kártyán szereplő név: A bankkártyán található kártyatulajdonos személynevét adja meg!
  • Bankkártyaszám: A kártyán található 16 karakterű sorszámot írja be, szóközök és kötőjelek nélkül. Amennyiben olyan OTP Maestro típusú kártyát használ, melynek 10 jegyű kártyaszáma van, kérjük a 675761 sorszámot írja be a kártyán található karakterek elé! Figyelem! A bankkártyaszám nem azonos a bankszámlaszámmal!
  • Lejárati dátum: A kártyán hónap/év formátumban van feltüntetve a lejárati dátum (pl. 10/09 - 2009. október). Kérjük, a lenyitható ablakokból válassza ki az ön kártyájának érvényességi dátumát!
  • Ellenőrző kód: Más néven CVC2. A dombornyomott kártyákon (Visa Classic, MasterCard és American Express) mindig van ellenőrző kód. Más kártyatípusokon is lehet. A kártya hátoldalán a tulajdonosi aláírás felett/alatt/mellett található számsor utolsó 3 karaktere adja ezt a kódot. Amennyiben kártyája rendelkezik CVC2 kóddal, kérjük a fizetéskor adja meg!


Milyen telefonokkal használható a MasterCard Mobile?
A MasterCard Mobile alkalmazás az alábbi operációs rendszerű okostelefonokkal használható:
- iOS 4.2 vagy újabb;
- Android 2.1 vagy újabb;
- Windows Phone 7.5 vagy újabb.

Egyéb, nyomógombos, vagy nem okostelefonok esetén – a Mobilszolgáltatótól igényelhető SIM-kártya csere mellett - egy SIM-en tárolt program segítségével használható a szolgáltatás.

Melyik mobilszolgáltató esetén használható a MasterCard Mobile fizetési mód?
Okostelefonnal bármely magyarországi mobilszolgáltató esetén használható az alkalmazás. Amennyiben nyomógombos vagy nem okostelefonnal rendelkezik, a SIM kártya csere kizárólag a Telenor és a T-Mobile ügyfelei részére igényelhető.

Hogyan tudom letölteni a MasterCard Mobile alkalmazást?
Az almalmazás a következő weboldalakról tölthető le:
- iPhone-ra az App Store-ból;
- Androidos okostelefonra a Google Playről (korábban Android Market);
- Windows Phone-ra a Windows® Phone Marketplace-ről.

Még több információért kattintson ide.


Hogyan fizethetek SixPay számlával?
Amennyiben Ön rendelkezik dombornyomott Visa vagy MasterCard kártyával, használhatja a SixPay nemzetközi fizetőrendszerét a vásárlási összeg kiegyenlítésére. A kosár felületen jelölje be a SixPay fizetési módot, és kattintson a fizetés gombra. A böngésző megnyitja a SixPay felületét, ahol meg kell adnia a bankkártya adatokat. Kérjük, a tranzakció adatait ellenőrizze a fizetés indítása előtt. A SixPay rendszer a fizetés eredményét megküldi a jegyrendszernek, amely ezután értesíti Önt a tranzakció végleges eredményéről. Kérjük várja meg a rendszer visszajelzését és idő előtt ne zárja be a weblapot. A visszaigazoló email kiküldését blokkolja az idő előtti kilépés/bezárás.


Tudok-e fizeti Széchényi Pihenő Kártyával az online vásárlás során?
Nem. A SZÉP kártyára vonatkozó jogszabályi rendelkezés nem teszi lehetővé annak elfogadását a közvetítői tevékenység során. Az un. 3D-s fizetési rendszerben a bank standard tranzakciós felületén ugyan van lehetősége kiválasztani "Egyéb" kártyatípust, a fizetés mégsem kerül autorizálásra. Kérjük, ne használja ezt az opciót!

Mikor teljesül a vásárlás?
Jegyvásárlása akkor tekinthető véglegesnek, amennyiben a fizetési tranzakció sikeres, és a jegyrendszerben a jegyek eladott státuszt kaptak. A weblap visszajelzést ad a vásárlás eredményéről („Az ön tranzakciója sikeresen lezajlott”), és megküldi a szükséges visszaigazolást e-mailen. Amennyiben a visszaigazolás egy órán belül nem érkezik meg, ez nem feltétlenül jelenti a vásárlás sikertelenségét. Ilyen esetben, kérjük, ne kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal. A levelező rendszerek saját beállítása, ha a visszaigazoló email pl. levélszemétbe kerül, tehát ez nem tekinthető rendszerhibának. Kérjük, vizsgálja át a levelezője spam mappáját is, és lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal, hogy bizonyosságot kapjon vásárlása eredményességéről.

Mit tegyek, ha megszakad a tranzakció?
A vásárlási folyamat során a jegyrendszer a különböző pénzügyi szolgáltatói felületekkel kommunikál. E folyamatok során kérjük szíves türelmét. A jegyrendszer minden vásárlás eredményéről tájékoztatást küld Önnek. Ne szakítsa meg és ne indítsa újra a már megkezdett fizetést, valamint ne zárja be a böngészőt! Az idő előtti kilépés, blokkolás gátolja a visszaigazoló email megküldését. Technikai kommunikációs hiba miatt megszakadhat a tranzakció. Amennyiben ilyen jelenséget tapasztal, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal egyeztetés céljából. Semmi esetre se kezdeményezzen új vásárlást!

Hogyan tudom átvenni a jegyeimet?
Ön a vásárlás lebonyolítása után email-ben megkapott visszaigazolás/PDF voucher vagy a vásárlásnál használt bankkártya helyszíni pénztárban történő bemutatásával tudja átvenni megvásárolt jegyeit. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító bemutatása után adja át a pénztár a jegyeket. Amennyiben házhozszállítást kér, a GLS Service a rendeléstől számított 5 munkanapon belül az Ön által megadott címre kézbesíti a jegyeket. Amennyiben a rendelésnél E-Ticket-et kért, a visszaigazolásban megküldött PDF linkek segítségével nyomtathatók ki a belépőjegyek.

Mi az az E-ticket?
Az E-ticket elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az E-ticketet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.

Mire kell figyelnem, ha E-ticket-et vásárolok?
Amennyiben olyan jegyet vásárol, melyre a rendszer E-ticketet jelez, kérjük, időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról - csak abban az esetben vegyen E-ticket-et, ha módjában áll azokat kinyomtatni.
Bizonyos esetekben a különböző levelező programok máshogy kezelik a linkeket, ezért az E-ticket nem mindig aktív. Ilyen esetben másolja be a teljes linket az internet keresőjébe, és úgy nyissa meg a file-t.
Az előadás helyszínén nincs lehetőség az E-ticket nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható.

Az E-Ticket egy teljes értékű elektronikus jegy. Az E-Ticketen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az E-Ticketről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott E-Ticketet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező E-Ticket másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.
Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Mennyi idővel az előadás előtt kell a helyszínre érnem?
Mivel Ön jegyvásárlást bonyolít, a jegyek a tranzakció lebonyolítása után az Ön tulajdonát képezik. A jegyek egészen az előadás kezdetéig átvehetők, nincs külön időkorlát az átvételre. Az előadóhelyek jegypénztárai előadás kezdetéig nyitva tartanak. A pénztárak nyitási időpontjairól információt az előadóhelyektől kell kérni. A helyszínre érkezés személyes tényezőktől inkább függ, de általánosságban elmondható, hogy félórával előadás kezdete előtt elegendő a helyszínre érni.

Más is átveheti a jegyeimet?
Az internetes vásárlás során kapott visszaigazolás/PDF voucher előadóhely jegypénztárában történő bemutatásával a vásárló személyen kívül más személy is átveheti a jegyeket. A visszaigazolásban szereplő utalványazonosító ellenőrzése után adja át a jegypénztár a jegyeket. Személyazonosítás a jegypénztárban nem történik.

Amennyiben ajándékba szeretnék adni jegyeket, vagy hamarabb szeretném megkapni a jegyeket, átvehetem-e hamarabb, mint a visszaigazolásban feltüntetett időpont?
A jegyek előzetes átvételére az Interticket-nél nincs lehetőség. Amennyiben ajándékba szeretné adni a megvásárolt jegyeket, adja át a visszaigazolást/pdf vouchert a megajándékozott személynek vagy lépjen kapcsolatba az adott előadóhely jegypénztárával, szervezési osztályával. Amennyiben a jegypénztár illetve a szervezési osztály közlése szerint korábban is átvehetők a jegyek, Ön ezt személyesen a visszaigazolás/pdf voucher bemutatásával teheti meg a jegypénztár nyitvatartási idejében. Felhívjuk a figyelmet, hogy nem minden előadóhely esetében van lehetőség a jegyek hamarabb történő átvételére!

Mi a teendő, ha nem kaptam visszaigazolást?
Amennyiben a bankkártyás fizetési tranzakció után a rendszer értesíti Önt a sikeres vásárlás tényéről, azonnal küld egy visszaigazolást az Ön által megadott email címre. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, hanem hívja a 266-0000 telefont vagy küldjön email-t az interticket@interticket.hu címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy Ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Mit tegyek, ha elveszett a visszaigazolásom?
Amennyiben elveszett a visszaigazoló email, kérjük lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, és az elvégzett vásárlás azonosítása után újból megküldjük Önnek a visszaigazolás másolatát.

Mit tegyek, ha elvesztettem a belépőjegyeimet?
Amennyiben Ön az Interticket jegyrendszeren vásárolt, és már rendelkezik a belépésre jogosító jegyével (jegyirodában átvette, színházban a rendezvény előtt már átvette, futár által kézbesített, E-ticket), de azokat az előadás helyszínén bármi okból bemutatni nem tudja, nem jogosult belépni a rendezvényre. Jelzett esetben az Interticket hivatalos igazolást tud kibocsátani a vásárlás tényéről. A már egyszer kiadott jegyet biztonsági okokból kinyomtatni több alkalommal nem lehet. Felhívjuk a figyelmet, hogy az eredeti jeggyel az azt bemutató személynek van joga a rendezvényre belépni. A vásárlást igazoló dokumentum az elvesztett jegyet nem helyettesíti.

Tudok-e visszaváltani illetve cserélni?
A webáruházban végzett jegyvásárlás nem módosítható, nem törölhető és nem vonható vissza. Csere nem lehetséges. Visszaváltás illetve csere kizárólag elmaradt előadás esetén kezdeményezhető a színház ill. szervező által megadott feltételek szerint. 

Mit tehetek, ha elnéztem az előadás dátumát?
A rendszer a kiválasztott jegyeket egy vásárlói kosárba gyűjti össze, melyben újra ellenőrizhetők a jegyek adatai: mire, hová, mikorra szól és mennyibe kerül. Kérjük, alaposan nézze meg, hogy ténylegesen az Ön által kívánt jegyek kerüljenek be a vásárlói kosárba, mert az esetleges tévesztést nem áll módunkban korrigálni.

Honnan tudhatom, hogy elmarad az előadás?
Amennyiben az előadás elmaradna, az Ön által a fizetés oldalon megadott telefonszámon, illetve e-mail címen értesítjük * az elmaradás tényéről, és a jegyek visszaváltásának, további felhasználásának lehetőségeiről. A visszaváltás módját mindig a színház illetve a rendezvény szervezője határozza meg.

*csak abban az esetben, ha az előadóhely vagy a színház időben hivatalos módon (fax, telefon, email vagy levél) értesíti az Interticket Kft-t.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szállítási költség az előadás elmaradása esetén nem kerül visszatérítésre. A kezelési költség az előadás elmaradása esetén visszatérítésre kerül.
Az Interticket a jegyvásárlási lehetőséget szolgáltatja és nem az előadást.

Hogyan történik a jóváírás?
Elmaradó előadás esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a rendezvény szervezője dönti el és annak megvalósulásáért a rendezvény szervezője a felelős. Ha a rendezvény szervezője másként nem rendelkezik, elmaradó előadás esetén a jegyek árának visszafizetése az alábbiak szerint történik:

  • Bankkártyás fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza – az OTP bankon keresztül - a jegyek árát és a kezelési költséget, a jóváírás kezdeményezésétől számított 30 napon belül. Kérjük a jóváírás megtörténtét ellenőrizni bankszámlája kivonatán. Amennyiben ez idő alatt nem történik meg a jóváírás, kérjük lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal az eltelt idő függvényében.
  • MasterCard Mobile vásárlás esetén kérjük, adja meg a jóváíráshoz a bankszámla számát és a kedvezményezett nevét. A jóváírandó összeget – a jegyek árát - átutalással teljesítjük az Ön részére.
  • SixPay fizetés esetén a vásárlásnál használt bankkártyához tartozó számlaszámra utaljuk vissza a jegyek árát és a kezelési költséget az értesítéstől számított néhágy napon belül.


Szabadtéri előadás esetén mit történik, ha az előadás napján esik az eső?
Kérjük figyelmesen olvassa el a szabadtéri előadásokra vonatkozó tájékoztatót.

Tudnivalók a Jegy.hu Ajándékutalványról
Beváltás: A Jegy.hu ajándékkártya a www.jegy.hu weboldalon használható fel minden, a rendszerben elérhető programra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor. A megvásárolt jegyek értékét levonjuk az ajándékkártyán lévő összegből. Amennyiben a megvásárolt jegyek értéke nem éri el az ajándékkártyán felhasználható összeget, a fel nem használt összeg a későbbiekben is levásárolható. Ha a vásárlás összege magasabb, mint az ajándékkártyán felhasználható összeg, a fennmaradó összeget bankkártyával tudja kiegyenlíteni.
Egy rendelés során több ajándékkártya is felhasználható. Ebben az esetben a kártyák összegei összeadódnak. Ha egyszerre több ajándékkártyát szeretne felhasználni, egyenként kell érvényesíteni azokat.

Korlátozások: A Jegy.hu ajándékkártya kizárólag a www.jegy.hu weboldalon használható fel, a kapcsolódó, jegy.hu aldomainen működő weboldalakon nem.
Technikai okokból az ajándékutalvány megvásárlásakor a Mobil fizetés nem használható.

Felhívjuk a figyelmét, hogy egy utalvány kódjának megadása, majd az "Érvényesít" gombra való kattintás után a rendszer biztonsági okok miatt 30 percig zárolni fogja a kódját. Amennyiben ebben az időintervallumban ismét szeretné beváltani, hibaüzenetet fog kapni.

A fizetés véglegesítését követően nincs lehetőség az ajándékkártya utólagos beszámítására. Az ajándékkártyát nem lehet pénzzel feltölteni, értékesíteni, pénzre váltani.
Az ajándékutalvány a vásárlást követően legkésőbb 1 órával aktiválódik.
Az utalvány a vásárlástól számított egy évig érvényes, hosszabbításra nincs mód.

Miért nem tudok Multipont, vagy Mobil Vásárlás fizetési módot választani?
Amennyiben Ön a kiválasztott jegyek ellenértékét ajándékutalvány felhasználásával szeretné kiegyenlíteni, a fennmaradó összeget nem tudja Multipont, vagy Mobil Vásárlás fizetési módokkal kiegyenlíteni. Az érintett pénzügyi szolgáltatók elszámolási rendjéből adódóan a fenti fizetési módok Jegy.hu ajándékutalvánnyal együttes használata nem megengedett. 

Mikor és hol érhetem el az InterTicket ügyfélszolgálatát?
Ügyfélszolgálatunkat hétfőtől péntekig 9-20-ig érheti el az alábbi elérhetőségeken:
Telefon: 061/266-0000
E-mail: interticket@interticket.hu

Hova fordulhatok, ha hétvégén adódik problémám?
Amennyiben a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel, hétvégén, ünnep- és munkaszüneti napokon, az alábbi telefonszámon kérhet segítséget, tájékoztatást:
Ügyeleti telefonszám: 0630-29-29-253
Az ügyeleti szám 10-19 óráig hívható.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.
Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot!

Ajándékozzon jegy.hu
utalványt!

Az ajándékutalvány, a jegy.hu rendszerében használható fel az elérhető programokra (színház, koncert, fesztivál, sport) történő jegyvásárláskor.

Interticket
Kultúra Kártya

A Kultúra Kártya szolgáltatásaival a jelenleg alkalmazott legnagyobb kedvezményeket vehetik igénybe a munkáltatók és munkavállalók

Hírlevél feliratkozás

Értesüljön hírlevelünkből a legnépszerűbb programokról!